کد خبر : 42793

هیوندای هم گارانتی خودروهایش را تمدید کرد

هیوندای هم گارانتی خودروهایش را تمدید کرد

شرکت هیوندای تصمیم گرفته تا گارانتی خودروهایی که مدت اعتبارشان طی اپیدمی شیوع ویروس کرونا به پایان می‌رسد را تمدید کند.

به گزارش خودروتک به نقل از دیجی کالا ، فرآیند تمدید گارانتی خودروهای هیوندای شامل تمامی محصولات این برند در سراسر دنیا می‌شود که در حدود ۱.۲۱ میلیون دستگاه خودرو در ۱۷۵ کشور جهان را دربر می‌گیرد.

البته گارانتی خودروهای هیوندای در کشورهای مختلف با شرایط گوناگونی عرضه می‌شود. برای مثال در ایالات متحده ، هردو گارانتی ۵ ساله یا شصت هزار مایل برای خودرو جدید و گارانتی ۱۰ ساله یا صد هزار مایل برای مدل‌های دیگر که بین مارس تا ژوئن امسال منقضی می‌شوند تا ۳۰ ژوئن تمدید شدند. به صورت کلی نیز تمامی خودروهای هیوندای در سراسر جهان که گارانتی آن‌ها در حین شیوع کرونا منقضی می‌شود، سه ماه تمدید خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان تاکنون بیش از یک میلیون نفر را مبتلا کرده است. از این تعداد متاسفانه حدود ۶۰ هزار نفر از بیماران فوت کرده‌اند. آمریکا نیز در حال حاضر منطقه جدید شیوع این بیماری است که با ۳۰۰ هزار مبتلا و ۸۵۰۰ فوتی در وضعیت نگران کننده‌ای قرار دارد.

خودروسازان نیز از مدت‌ها پیش این خطر را درک کرده‌اند. نمایشگاه‌های خودرو لغو شده، تولید شرکت‌ها نیز متوقف شده اما برای رفاه حال مشتریان، آن‌ها همچنان به ارائه سرویس‌ها و خدمات پس از فروش ادامه می‌دهند. هیوندای نیز که یکی از پرفروش‌ترین خودروها را در جهان تولید می‌کند، سعی کرده تا سهمی از حل مشکلات کرونا برای مشتریانش ایفا کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها