کد خبر : 41406

روشن کردن خطوط تولید خودروسازان بزرگ

روشن کردن خطوط تولید خودروسازان بزرگ

جنرال موتورز اعلام کرد پروتکل‌های ایمن نگه داشتن کارگران را می‌داند. این خودروسازی کارخانه‌های خود در چین را بازگشایی کرده است و کارگرانش در کره جنوبی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم ، خودروسازان جهانی که از همه‌گیری ویروس کرونا آسیب دیده‌اند تلاش‌های خود را برای باز کردن کارخانه‌ها از ووهان گرفته تا مارانلو و میشیگان سرعت می‌بخشند و از پروتکل‌های ایمنی که برای تولید دستگاه‌های تنفس مصنوعی در چین و آمریکا در هفته‌های اخیر ایجاد شده است، پیروی می‌کنند.

 اقدامات ایمنی در تولیدکننده‌های مختلف متفاوت است. خودروسازی فراری ایتالیا روز چهارشنبه اعلام کرد از کارمندانی که می‌خواهند ببینند آیا به این ویروس مبتلا شده‌اند یا نه به‌طور داوطلبانه آزمایش خون می‌گیرد.

جیم گلین، رئیس بخش ایمنی محیط کار شرکت جنرال موتورز اعلام کرد این شرکت اعتقادی به مفید بودن آزمایش خون ندارد ولی گلین گفت برای محافظت از کارگرانش از اقداماتی که شرکت آمازون اتخاذ کرده است استفاده می‌کند، اقداماتی مانند بررسی دمای بدن کارگران قبل از ورود به کارخانه‌ها.

 تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان خودرو عقیده دارند که بررسی دمای بدن، پرسشنامه‌های روزانه سلامتی، طراحی مجدد خطوط مونتاژ برای دور نگهداشتن کارگران از یکدیگر به‌اندازه 0.9 تا 1.8 متر و استفاده از ماسک و دستکش می‌تواند به ادامه فعالیت این کارخانه‌ها با ایمنی کامل کمک کند.

 جنرال موتورز اعلام کرد پروتکل‌های ایمن نگه داشتن کارگران را می‌داند. این خودروسازی کارخانه‌های خود در چین را بازگشایی کرده است و کارگرانش در کره جنوبی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

 این شرکت خودروسازی زمان بازگشایی کارخانه‌ها در آمریکا را اعلام نکرد. سایر خودروسازی‌ها تاریخ آغاز به کار خود را اعلام می‌کنند در حالی که مقامات بهداشتی و سیاستگذاران فدرال و دولتی نگران برداشته شدن زود قرنطینه‌ها هستند.

 همه‌گیری ویروس کرونا صنعت خودروسازی جهان را در بدترین شرایط از زمان بحران مالی 2008 و 2009 قرار داده است. تقاضای مصرف‌کنندگان برای خودرو سقوط کرده است چون دولت‌های چین، اروپا و آمریکا شهرهایشان را قرنطینه کرده‌اند. بسته شدن کارخانه‌های خودروسازی در آمریکای شمالی، جریان مالی خودروسازان و واردکنندگان دیترویت را از بین برده است.

در اروپا، خودروسازان بزرگ اعلام کردند که امیدوارند در نیمه دوم آوریل فعالیت خود را آغاز کنند. در آمریکا، چندین خودروساز بزرگ از جمله فیات، کرایسلر، هوندا موتور و تویوتا موتور قصد دارند تولید خود را در اولین هفته ماه می از سر بگیرند.

 ولی دولت ترامپ اعلام کرده است مردم باید همچنان  تا 30 آوریل فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها