کد خبر : 36480

لامبورگینی در نمایشگاه خودرو ژنو 2020 شرکت نخواهد کرد

لامبورگینی در نمایشگاه خودرو ژنو 2020 شرکت نخواهد کرد

شرکت لامبورگینی خبر از عدم حضور خود در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 داده است. این برند ایتالیایی برای معرفی محصولات جدید خود، مراسم جداگانه‌ای را در نظر می‌گیرد.

به گزارش خودروتک به نقل از جی اس ام ، در صورتی که خواهان سفر به سوئیس برای شرکت در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 هستید، خبر بدی برای شما داریم. لامبورگینی در این نمایشگاه حضور پیدا نمی‌کند. این شرکت ایتالیایی رسما اعلام کرده برای تمرکز روی مراسم‌های اختصاصی، در این نمایشگاه حاضر نخواهد شد. این خبر همراه با گزارش فروش لامبورگینی در سال 2019 منتشر شده است. این شرکت ایتالیایی در سال گذشته میلادی به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده است. همانطور که می‌توان حدس زد، اوروس در این موفقیت نقش موثری داشته است.

فروش لامبورگینی اوروس در سال گذشته میلادی رشد چشمگیر 182 درصدی داشته است. این خودروی شاسی بلند اسپرت در سال 2018 موفق به فروش 1761 دستگاه شده بود که فروش آن در سال 2019 به 4962 دستگاه رسیده است. در مقاوم دوم لیست پرفروش‌ترین‌های لامبورگینی، لامبورگینی هوراکان با موتور 10 سیلندر به چشم می‌خورد. فروش این خودرو در سطح جهانی برابر با 2139 دستگاه بوده است. در مقام آخر، لامبورگینی اونتادور خودنمایی می‌کند. فروش این خودروی 12 سیلندر در سال گذشته میلادی به 1104 دستگاه رسیده است.

لامبورگینی در 51 کشور جهان حضور دارد. ایالات متحده آمریکا با 165 فروشنده به عنوان بزرگترین بازار لامبورگینی شناخته می‌شود. سال گذشته میلادی، 2374 خودرو در این کشور به فروش رسیده است. در مقام‌ بعدی سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ و ماکائو با فروش 770 خودرو قرار دارد. انگلستان با فروش 658 خودرو، ژاپن با فروش 641 خودرو، آلمان با فروش 562 خودرو، خاورمیانه با فروش 387 خودرو، کانادا با فروش 376 خودرو و ایتالیا با فروش 370 خودرو در مقام‌های بعدی قرار گرفته‌اند. بر اساس اعلام لامبورگینی، تقاضا برای خرید خودروهای این برند ایتالیایی در سال 2019 به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است.

لامبورگینی در سال جاری میلادی از خودروی جدیدی رونمایی می‌کند، البته در گزارش منتشر شده اشاره‌ای به نام آن نشده است. خودروی اوروس ST-X امسال وارد بازار می‌شود، همچنین این شرکت در حال توسعه یک خودروی پلاگین هیبریدی است. لامبورگینی به این موضوع اشاره کرده که نسل آینده خودروهای اسپرت آن همگی در نسخه هیبریدی وارد بازار می‌شوند. با توجه به این موضوع، خودروهای جایگزین اونتادور و هوراکان دارای موتور بنزینی به همراه موتور برقی خواهند بود. ابتدا شاهد معرفی خودروی جایگزین اونتادور خواهیم بود، چراکه نزدیک به یک دهه از ورود آن به بازار می‌گذرد.

لامبورگینی در گذشته از خودروی هیبریدی Sian FKP 37 رونمایی کرده است. این خودرو به عنوان قدرتمندترین محصول تولیدی این شرکت ایتالیایی شناخته می‌شود و تنها در 63 نمونه به تولید می‌رسد. قیمت این محصول برابر با 3.6 میلیون دلار است. در سال 2014 شاهد رونمایی از خودروی پلاگین هیبریدی مفهومی لامبورگینی Asterion بودیم که از یک موتور تنفس طبیعی 10 سیلندر 5.2 لیتری به همراه سه موتور برقی بهره می‌برد. قدرت تولیدی این خودرو نزدیک به 900 اسب بخار بود. با توجه به این موضوع، لامبورگینی از چندین سال پیش در حال برنامه ریزی برای تولید خودروهای هیبریدی بوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها