کد خبر : 36029

پرفروش ترین خودروهای سال 2019 در بازار انگلستان

پرفروش ترین خودروهای سال 2019 در بازار انگلستان

به تازگی فهرستی از پرفروش ترین خودروهای بازار بریتانیا در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از  ایسنا، بریتانیا که یکی از مهم‌ترین و بزرگترین بازارهای فروش خودرو در جهان و قاره اروپا به شمار می‌رود، همواره از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودرو مورد توجه قرار می‌گیرد تا با بررسی داده‌ها و آمارهای موجود، به پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای عرضه شده در این بازار بپردازند.

با نگاه مختصری به این فهرست رده بندی می‌توان دریافت که خودروهای انگلیسی موفق به اختصاص جایگاه برتر و محبوبی در میان مشتریان بریتانیا نشده اند و برندهای آمریکایی و آلمانی توانسته اند رتبه های برتر و پرفروش این بازار را از آن خود کنند.

فهرست زیر به ترتیب ۱۰ خودروی پرفروش، پرطرفدار و محبوب در میان مشتریان انگلیسی را در سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ نشان می دهد:

طبق اطلاعات مندرج در جدول بالا، خودروی آمریکایی فورد فیستا (Ford Fiesta) با فروش ۷۷ هزار و ۸۳۳ دستگاه در سال ۲۰۱۹ توانسته در جایگاه نخست پرفروش ترین خودروی بازار بریتانیا جای بگیرد.

بعد از آن دو خودروی فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf) و فورد فوکوس (Ford Focus) به ترتیب توانسته اند ۵۸ هزار و ۹۹۴ دستگاه و ۵۶ هزار و ۶۱۹ دستگاه در این بازار به فروش برسانند و بدین ترتیب رتبه های و دوم و سوم این فهرست رده بندی را به خود اختصاص دهند.

از دیگر خودروهای پرفروش این بازار می توان به وکسهال کورسا (Vauxhall Corsa) ، مرسدس بنز کلاس A ، نیسان قشقایی ، فورد کوگا (Ford Kuga) ، مینی، فولکس واگن پولو (Volkswagen Polo)  و کیا اسپورتیج (Kia Sportage) اشاره کرد که به ترتیب توانسته اند ۵۴ هزار و ۲۳۹ دستگاه، ۵۳ هزار و ۷۲۴ دستگاه، ۵۲ هزار و ۵۳۲ دستگاه، ۴۱ هزار و ۶۷۱ دستگاه، ۴۱ هزار و ۱۸۸ دستگاه، ۳۷ هزار و ۴۵۳ دستگاه و ۳۴ هزار و ۵۰۲ دستگاه در سال ۲۰۱۹ در بریتانیا به فروش برسانند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها