کد خبر : 35814

دوباره از ایلان ماسک شکایت شد

دوباره از ایلان ماسک شکایت شد

در پی اخبار مبنی بر نارضایتی سهامداران شرکت تسلا به خاطر توییت‌های مدیرعامل این شرکت یعنی ایلان ماسک، خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که برخی از سهامداران شرکت تسلا از ایلان ماسک به دلیل انتشار توییت‌هایی که به سهامداران و شرکت تسلا ضربه وارد کرده شکایت کرده‌اند.

به گزارش خودروتک به نقل از آی تی ایران ، این شکایت زمانی مطرح شد که ایلان ماسک در تاریخ 19 فوریه توییتی منتشر کرد که در آن اعلام شده بود شرکت تسلا در سال 2019 بیش از 500 هزار دستگاه خودرو تولید خواهد کرد.

این توییت در حالی منتشر شد که چند ساعت قبل از آن ایلان ماسک در جمع سهامداران شرکت اعلام کرده بود که تسلا در سال جاری 400 هزار دستگاه خودرو تولید خواهد کرد.

البته ایلان ماسک پس از انتشار این توییت جنجالی یک توییت دیگر منشتر کرد و در آن اعلام کرد منظورش این بوده رقم 500 هزار دستگاه در اصل بر اساس نرخ تولید هفتگی خودرو در این شرکت در اواخر سال 2019 اعلام شده و در طول امسال رقم تولید همان 400 هزار دستگاه باقی خواهد ماند.

اما این توییت اصلاحی هم نتوانست جلوی خشم سهامداران شرکت تسلا را بگیرد.

شکایت سرمایه‌گذاران تسلا

طبق گزارش بلومبرگ، سهامداران در شکایت خود «کوتاهی و نقض در وظایف مدیران تسلا در قبال سهامداران» را دلیل اصلی شکایت خود اعلام کرده‌اند.

حال باید دید واکنش ایلان ماسک به این طرح شکایت چه خواهد بود اینکه تنش‌های اخیر بین او سهامداران تاثیری در روند تولید خودروهای الکتریکی تسلا خواهد داشت یا خیر.

پیش از این اعلام شده بود که خود دولت هم به خاطر این توییتها از ایلان ماسک شکایت جدیدی کرده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها