کد خبر : 2909

جاه طلبی به شیوه فولکس‌ واگن

جاه طلبی به شیوه فولکس‌ واگن

بزرگ‌ترین خودروساز اروپا قصد تا سال 2025 حدود 50% از فروش بازار شاسی‌بلندها را در دست بگیرد. فولکس واگن می‌گوید برنامه‌هایی برای تولید بیش از 30 مدل شاسی‌بلند و کراس‌اور تا آن سال را دارد. این برنامه‌ریزی درست بعد از رونمایی از کراس‌اور T-Cross در جمع رسانه‌ها مطرح شد.

به گزارش خودروتک، بزرگ‌ترین خودروساز اروپا قصد تا سال 2025 حدود 50% از فروش بازار شاسی‌بلندها را در دست بگیرد.  به نظر می‌رسد رونق بازار فروش این دو سگمنت بوده که فولکس را به چنین ایده بلندپروازانه‌ای رسانده است؛ اما از سویی دیگر کارشناسان بر این باورند که پیش‌بینی کسب 50% از سهم بازار شاسی‌بلندها و کراس‌اورها آن هم تا کمتر از 7 سال آینده کمی خوش‌بینانه است.

البته باید اشاره کرد که فولکس در این راه تنها نیست. گروه عظیم این خودروسازی در کنار برند اصلی آن‌ها که شامل اشکودا، سئات، آئودی و لامبورگینی می‌شود، می‌تواند این آینده جاه‌طلبانه را دست یافتنی‌تر کند. محبوبیت گروه فولکس واگن حتی بعد از رسوایی‌های مربوط به آلایندگی خودروهای دیزلی، رو به افزایش است.

با این حال روند فعلی تولید و فروش خودروهای فولکس و تمام زیرمجموعه‌هایش نمی‌تواند این هدف کلان را میسر کند. با این اوصاف باید انتظار داشت که این شرکت سرمایه‌گذاری چند میلیارد یورویی را به‌زودی انجام دهد. نیاز روزافزون بازار آمریکای جنوبی و چین آلمان‌ها را نسبت به آینده امیدوارتر کرده است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها