کد خبر : 2273

تسلا از جهنم بازگشت

تسلا از جهنم بازگشت

به نظر می رسد که تسلا سرانجام بعد از یک وقفه طولانی به سودآوری رسیده باشد. این شرکت چهار ماه پایانی سال را با تولید بیش از 11.500 دستگاه خودرو از محصولات خود که شامل 7000 مدل 3 می شود را آغاز کرده است. در این 4 ماه تسلا برنامه دارد تا بیش از 80 هزار دستگاه خودرو تولید کند که شامل 53 هزار دستگاه تسلا مدل 3 می شود.

به گزارش خودروتک، در آخر هفته گذشته تسلا رکورد دیگری نیز بر جای گذاشت که شامل تولید 5300 دستگاه مدل 3  در یک هفته می شود. به نظر می رسد تسلا توانسته باشد به سوال های پیرامون تولید انبوه پاسخ مناسبی بدهد.

مدل 3

در هر صورت تسلا همچنان به تولید 6000 دستگاه مدل 3 که قرار بود تا پایان ماه آگوست به آن دست پیدا کند، نرسیده است. اما این کمپانی اعلام کرده که قصد دارد با تمرکز کردن بیشتر بر روی کیفیت تولید به جای بالا بردن تعداد دستگاه ها مسیر خود را قوی تر از گذشته ادامه دهد.

چندی پیش نیز ایلان ماسک در یک توییت اعلام کرد که رنگ های انتخابی برای مدل3 را به دلیل تسریع در روند تولید این خودرو کاهش داده است. همچنین تسلا در نظر دارد تعدادی مدل 3 نسخه پایه با قیمت 35 هزار دلاری را بدون در نظر گرفتن پیش فروش و به صورت فروش نقدی عرضه کند.

به احتمال بسیار زیاد تسلا در ماه آینده میلادی آمار تولیدی از خود را منتشر خواهد کرد که با پیش بینی ها اعلام شده متفاوت است.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها