کد خبر : 18125

کاهش تعداد مدل های هوندا در آینده

کاهش تعداد مدل های هوندا در آینده

شرکت هوندا به تازگی اطلاعاتی در رابطه با آینده خود و برنامه هایش منتشر کرده که خبر از کاهش هزینه ها می دهد.

به گزارش خودروتک ، مدیر عامل هوندا، Takahiro Hachigo در صحبتی جدید از آینده شرکت تحت مدیریتش گفته است. به نظر می رسد این برند ژاپنی قصد دارد تعداد محصولات خود را کاهش دهد و خودروهایی که با نام ها و ویژگی های متفاوت در کشورهای مختلف به فروش می رسند را تبدیل به یک محصول واحد کند.

آقای Hachigo اطلاعات کمی را در رابطه با برنامه های هوندا در اختیار رسانه ها قرار داده است. سیستم هیبریدی دو موتوره این شرکت در تمام محصولات آینده آن مورد استفاده قرار می گیرد.

نسل آینده هوندا فیت در پاییز سال جاری میلادی در نمایشگاه خودروی توکیو به صورت رسمی معرفی می شود. این خودرو در نمونه کوچکتر همراه با فناوری هیبریدی نیز توسعه پیدا می کند.

این شرکت با توسعه پلتفرمی جدید قصد دارد از قطعات مشترک در تعداد زیادی از محصولات خود استفاده کند. اولین خودرو با پلتفرم جدید هوندا سال آینده میلادی از راه می رسد. استفاده از پلتفرم مشترک، هزینه های عملیاتی این شرکت ژاپنی را کاهش می دهد.

نزدیک به 70 درصد تولیدات این برند تا سال 2030، برقی می شود. در حالی که خودروهای هیبریدی سهم بالایی در فروش این شرکت خواهند داشت، نمی توان از حضور خودروهای برقی در سبد محصولات هوندا نیز غافل بود. یکی از این محصولات، هوندا E بوده که بردی برابر با 200 کیلومتر دارد.

تا سال 2025، تریم ها و سطح آپشن های محصولات این شرکت کاهش پیدا می کند. بر اساس اعلام آقای Hachigo، هوندا تجهیزات ترکیبی زیادی را برای خودروهای تولیدی خود در نظر می گیرد.

تغییرات گفته شده باعث کاهش 10 درصدی هزینه های تولید این شرکت ژاپنی تا سال 2025 می شود. زمان مورد نیاز برای توسعه محصولات نیز با کاهش 30 درصدی مواجه خواهد شد.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها