کد خبر : 18048

چه خبر از شاسی بلند فراری؟

چه خبر از شاسی بلند فراری؟

محصول بعدی فراری در چند ماه آینده معرفی خواهد و بخشی از 15 محصول جدید فراری تا سال 2022 میلادی است.

به گزارش خودروتک ، انریکو گالیرو رئیس مارکتینگ و فروش فراری طبق مصاحبه ای که با مجله اتوکار انگلستان داشته، اعلام کرد که شاید کمی ناعادلانه به نظر برسد، اما F8 Tributo آخرین محصول غیر هیبریدی V-8 موتور وسط این شرکت خواهد بود و باید به نسل جدید قوای محرکه که هیبریدی است، سلام کرد.

 

فراری نه تنها برنامه توسعه محصولات هیبریدی را در دست دارد، بلکه به دنبال آن است که برای کاهش وزن هرچه بیشتر به سمت موتورهای احتراق داخلی کوچک تر همچون موتورهای V-6 و حتی موتور های چهار سیلندر توربو برود. مایکل لیترس رئیس بخش مهندسی شرکت فراری در این رابطه می گوید: موتور V-6 قدم بعدی ما برای کاهش حجم موتور بدون از دست دادن حس و حال موتورهای فعلی در عین حفظ عملکرد آن ها خواهد بود.

 

با توجه به این صحبت ها به نظر می رسد محصولات موتور وسط و یا حتی موتور جلوی فراری به صورت هیبریدی عرضه خواهد شد و از موتور V-6 توربوشارژ شده نیرو خواهند گرفت. گواه این ادعا نیز مدل 488 GTB فراری است که پیش از این و پس از سال ها این شرکت یک پیشرانه V-8 مجهز به توربوشارژر را در این خودرو بکار برد. محصول بعدی فراری در چند ماه آینده معرفی خواهد و بخشی از 15 محصول جدید فراری تا سال 2022 میلادی است.

شرکت فراری
 

در همین راستا شاسی بلند فراری که یکی از جنجالی ترین محصولات این شرکت است، احتمالا در سال 2022 معرفی خواهد شد.

گرچه که سال 2020 برای عرضه چنین محصول مورد انتظاری دیر باشد، چرا که همین حالا نیز شرکت لامبورگینی شاسی بلند خود را عرضه کرده است و آستون مارتین نیز به زودی شاسی بلند خود را معرفی خواهد کرد، اما رئیس شرکت فراری با اعتماد کامل به این پروژه و زمان عرضه آن می گوید که بهترین محصول ممکن و آن چیزی که در خور نام فراری است عرضه خواهد شد. بنا به گفته او فراری به زمان بیشتری برای رسیدن به بهترین ها نیاز داشته و محصول کاملا جدید این شرکت باید در خور نام فراری و دارای DNA اختصاصی آن باشد.


منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها