کد خبر : 1747

شرکت GAC چین در آستانه حضور در اروپا

شرکت GAC چین در آستانه حضور در اروپا

این روزها توجه تمامی علاقه مندان اتومبیل به نمایشگاه خودروی پاریس معطوف شده است. مثل ادوار قبلی، در این دوره هم برخی از خودروسازان بزرگ جدیدترین و آخرین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

به گزارش خودروتک، در میان خودروسازان پرآوازه حاضر در پاریس، نام شرکت چینی GAC نیز دیده می شود. این کمپانی برخی از آخرین مدل های خود را به نمایشگاه خودروی پاریس آورده تا مشتریان اروپایی را با آنها آشنا کند.

gac enverge (2)

مفهومی Enverge که پیش تر در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی شد

کراس اوور GS5 یکی از این مدل ها است که در غرفه GAC به نمایش گذاشته شده است. مثل دیگر خودروهای چینی که در سال های اخیر معرفی شده اند، GS5 هم از طراحی مدرن و هماهنگی برخوردار بوده و از بدنه ای بروز بهره می برد. این مساله چندان هم جای تعجبی ندارد، چرا که این کراس اوور در مراکز تحقیق و توسعه GAC در شانگهای و ایالات متحده خلق شده است.

GAC GS5 (12)

به گفته مقامات GAC کراس اوور GS5 استانداردهایی هم تراز با محصولات روز داشته و برای افراد جوان تازه استخدام شده و خانواده ها طراحی و تولید شده است.

نیروبخش این GAC GS5 یک موتور 1.5 بنزینی توربوشارژ است. درباره مشخصات این موتور اطلاعاتی منتشر نشده، اما می دانیم که با همکاری گیربکس 6 سرعته خودکار ساخت آیسین چرخ ها را به حرکت در میاورد.

GAC GS5 (10)

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، فروش GS5 تا آخر ماه اکتبر در سرزمین مادری آغاز خواهد شد.

همانطور که پیش تر به اطلاعتان رسانده ایم، خودروسازان چینی سخت در تکاپو هستند وارد اروپا و ایالات متحده شوند. حضور GAC در نمایشگاه خودروی پاریس در راستای این تلاش ها بوده و این شرکت به نوعی می خواهد اروپایی ها را با برند و تولیدات خود آشنا کند.

GAC GS5 (2)

آقای یو جون (Yu Jun) مدیر GAC در مصاحبه با یکی از رسانه ها گفته: ما در حال بررسی این هستیم که چگونه وارد بازار اروپا شویم. به احتمال زیاد اولین محصول ما برای اروپا یک مدل الکتریکی خواهد بود.

بد نیست اشاره کنیم در زمان فعلی 10 درصد از تولیدات GAC به کشورهای خارجی صادر می شود. این کمپانی نوپا که در بازار 16 کشور در حال توسعه محصولات خود را به فروش می رساند، صادرات 50 درصدی را هدف گذاری کرده است.

GAC GS5 (6)

گفتنی است GAC در نمایشگاه خودروی دیترویت 2018 نیز حاضر شده بود. در آن زمان مقامات این کمپانی اعلام کرده بودند که با شاسی بلند GS8 در سال 2019 به خاک ایالات متحده ورود پیدا خواهند کرد. اما با جنگ تجاری اخیر بین دو کشور به نظر می رسد که فروش خودروهای چینی در آمریکا تا سال 2020 به تعویق بیفتد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها