کد خبر : 17399

پرداخت پول قهوه توسط خودروهای جگوار لندروور

پرداخت پول قهوه توسط خودروهای جگوار لندروور

گروه خودروسازی جگوار یک سیستم پرداخت درون برنامه ای ایجاد کرده است. سیستمی که به کاربران کمک می کند مواردی مثل پرداخت هزینه قهوه را به شکل آنلاین و در مسیر رسیدن به مقصد انجام دهند.

به گزارش خودروتک ، سیستم رمزنگاری جدیدی را رونمایی کرد که می تواند مواردی مثل پرداخت های مختلف را برای کاربران انجام دهد.

بر اساس این تغییرات جدید، جگوار لندروور در تلاش برای ایجاد یک اکوسیستم جدید است که می تواند از یک سو از برخوردها جلوگیری کرده و سیستم حرکت را بهبود بخشد و از سوی دیگر، به پرداخت هایی قوی تر کمک کند. البته فراموش نکنیم که این برنامه هنوز در حالت آزمایشی است و سازندگان خودرو کاربران را با سیستم رمزنگاری پول از طریق پرداخت های آنلاین راهنمایی می کنند.

البته نگران نباشید چرا این کیف پول هوشمند به اطلاعات شخصی و مهم شما مثل اطلاعات مرتبط با شماره های مهم شما دسترسی نخواهد داشت. سیستم هوشمند این خودرو  اطلاعاتی مثل شرایط جاده، از جمله ترافیک، چاله ها و آب و هوای بد را گزارش می دهد. این سیستم موسوم به JLR  می تواند در انتخاب مسیرهای مهم نقشی پررنگ داشته باشد.

هنوز مشخص نیست جگوار لندروور از کدام ارز دیجیتال برای تامین بودجه خود استفاده می کند اما پیش بینی می شود ارزهای دیجیتال به زودی نقشی پرر نگ در تامین کیف پول هوشمند کاربران ایفا می کنند.


منبع: انتخاب

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها