کد خبر : 15178

فاجعه ای به اسم آئودی E-tron

فاجعه ای به اسم آئودی E-tron

اطلاعات جدیدی در رابطه با آئودی E-Tron منتشر شده که برد آن را مشخص می کند. راننده می تواند با هر بار شارژ، مسافتی برابر با 328 کیلومتر را طی کند.

به گزارش خودروتک ، اولین خودروی تمام الکتریکی آئودی، E-Tron در آینده نه چندان دور در اختیار خریداران خود قرار می گیرد. در حقیقت اولین نمونه های تولیدی این خودرو ماه آینده میلادی توسط نمایندگی های این برند آلمانی در ایالات متحده آمریکا عرضه می شود.

در رابطه با برد این خودرو اطلاعات کاملی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته بود؛ با این حال به تازگی EPA برد این خودرو را مشخص کرده که بسیار ناامیدکننده است!

بر اساس اعلام EPA، راننده توسط خودروی آئودی E-Tron تنها می تواند مسافتی برابر با 328 کیلومتر را با هر بار شارژ طی کند. این برد در مقایسه با نمونه پایه تسلا Y نیز کمتر است (تسلا مدل Y به صورت رسمی معرفی شد). برد کراس اوور تسلا برابر با 384 کیلومتر است.

تسلا با قیمتی بسیار کمتر از 74,800 دلار آئودی E-Tron، تریم پریمیوم پلاس مدل Y را در اختیار خریداران قرار می دهد. این محصول دارای دو موتور الکتریکی بوده و برد آن به 450 کیلومتر می رسد.

رقیب هموطن آئودی، مرسدس بنز در گذشته از خودروی تمام برقی EQC رونمایی کرد. در حالی که در ابتدا برد این خودرو 321 کیلومتر اعلام شده بود، این شرکت به برد 449 کیلومتری آن اشاره می کند.

در حالی که برد کراس اوور تمام الکتریکی آئودی بسیار کم است، سرعت شارژ آن در مقایسه با رقبا بالاتر است. راننده با شارژر 150 کیلوواتی می تواند با 10 دقیقه شارژ، مسافتی برابر با 86 کیلومتر و با 30 دقیقه شارژ، مسافتی برابر با 262 کیلومتر را با آن طی کند.

باتری مورد استفاده در این خودروی آلمانی ظرفیتی برابر با 95 کیلووات دارد؛ با این حال آئودی تنها 88 درصد آن (83.6 کیلووات) را مورد استفاده قرار می دهد. شتاب این خودرو برابر با 5.5 ثانیه است.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها