کد خبر : 14225

خبر شوکه کننده توقف تولید دو مدل مرسدس بنز

خبر شوکه کننده توقف تولید دو مدل مرسدس بنز

مرسدس بنز دیگر مدل های کوپه و کابریولت کلاس S را بروز رسانی نمی کند. سدان کلاس S جدید در نظر گرفته شده برای سال ۲۰۲۰ با ۴ در عرضه می شود.

به گزارش خودروتک ، به تازگی Automobile magazine در رابطه با فعالیت های چند سال آینده ی شرکت مرسدس بنز گزارش هایی را ارائه داده است، طبق این اخبار تا سال ۲۰۲۳ خط تولید این خودروساز لوکس بنابر رویه ی همیشگی شامل خودرو های الکتریکی و SUV ها می باشد، اما خبری از مدل های کوپه و کابریولت کلاس S نخواهد بود.

اولین نسخه ی کوپه برای مدل ۲۰۱۵ کلاس S عرضه شد که مدلی بروز شده برای کلاس CLS به حساب می آمد. از طرفی دیگر مدل کابریولت کلاس S نیز یک سال بعد از مدل کوپه در بازار عرضه شد و مدل میباخ را پایه گذاری کرد. بنابر گفته ی Automobile magazine تقاضا برای مدل های دو درب و یا بدون سقف چندان بالا هم نیست و با اینکه مدل های کوپه و کابریولت تا سال ۲۰۲۰ حضور خواهند داشت اما پلتفرم جدیدی برای آنها ارائه نمی شود و به تدریج کنار گذاشته خواهند شد.

مرسدس بنز 2018 کلاس s کوپه

قیمت پایه برای مدل های کوپه کلاس S از ۱۲۵,۹۵۰ دلار شروع می شود. این مدل ها به یک موتور توربوشارژ دوقلو ۸ سیلندری با توانایی تولید ۴۶۳ اسب بخار مجهز شده اند. البته مدل های فول آپشن دارای امکانات بی نظیری مانند سیستم صوتی Burmester هستند و با اسایل مدل های AMG عرضه می شوند. قیمت این مدل ها از ۱۶۰,۰۰۰ دلار شروع می شود. مدل های کابریولت نیز گران تر هستند و نسخه های AMG آنها تا بیش از ۲۰۰,۰۰۰ دلار قیمت گذاری می شوند.

مرسدس بنز کلاس s 2018 کروک کابریولت

البته این خبر به این معنا نیست که مرسدس از دنیای خودرو های لوکس دو درب کناره خواهد گرفت. قرار است تا یک کلاس جدید با نام SL در سال ۲۰۲۰ عرضه شود، همچنین مدل AMG GT نیز می تواند تعدادی از خریداران خوردو های بدون سقف را به خود جذب نماید. همچنین شرکت مرسدس بنز همیشه می تواند به روند گذشته ی خود باز گردد و مجددا این مدل ها را تولید نماید، همانطور که در سرگذشت دیگر خودروسازان نیز این قضیه مشاهده شده است.


منبع: کاریرا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها