کد خبر : 14058

برنامه خودخواهانه لوتوس برای سال آینده

برنامه خودخواهانه لوتوس برای سال آینده

شرکت لوتوس قصد دارد سال آینده یک خودروی کاملا متفاوت را معرفی کند. این خودرو بر اساس پلتفرم جدید این کمپانی توسعه پیدا نمی کند.

به گزارش خودروتک ، در حال حاضر شرکت لوتوس تنها یک خودرو، اوورا را در ایالات متحده آمریکا به فروش می رساند. خودروهای Elise و Exige به علت عدم کسب تاییدیه از سازمان تصادف آمریکا، در این کشور برای فروش عرضه نشده اند.

بر اساس شایعات، لوتوس در حال توسعه چندین خودروی متفاوت است. یک خودروی اسپرت قدرتمند، یک خودروی SUV و نسل جدید Esprit این محصولات را تشکیل می دهند.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی Autocar در اختیار رسانه ها قرار گرفته، مدل جدید لوتوس سال آینده میلادی به عنوان بخشی از برنامه 5 ساله جیلی از راه می رسد.

در حالی که این خودرو بر اساس پلتفرم جدید این کمپانی توسعه پیدا نمی کند، تغییرات زیادی را در مقایسه با خودروهای کنونی این برند تجربه خواهد کرد.

مدیر عامل لوتوس، Phil Popham به این موضوع اشاره کرده که این خودروی جدید ارتباطی میان نسل کنونی خودروهای این شرکت و نسل آینده Elise ،Exige و اوورا ایجاد می کند. نسل جدید این محصولات نزدیک به 4 سال دیگر از راه می رسند.

این برند در آینده روی خودروهای برقی تمرکز می کند؛ با این حال هم اکنون قصد دارد یک خودروی اسپرت متفاوت را در معرض دید عموم قرار دهد.

جیلی که صاحب شرکت لوتوس محسوب می شود، قصد دارد آن را به عنوان رقیب جدی پورشه در بازارهای جهانی مطرح کند. در همین راستا، شاهد استفاده از استراتژی لوتوس برای این برند هستیم.

پورشه یکی از اولین شرکت هایی بود که خودروی SUV اسپرت تولیدی خود را روانه بازار کرد. لوتوس نیز قصد دارد در آینده از یک خودروی شاسی بلند اسپرت رونمایی کند. انتظار می رود در آینده شاهد معرفی خودروهای گران قیمت این برند نیز باشیم.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها