کد خبر : 13880

زمان فروش پورشه تایکان کراس هم اعلام شد

زمان فروش پورشه تایکان کراس هم اعلام شد

پورشه تایکان کراس توریسمو به صورت رسمی سال آینده میلادی معرفی می شود. این محصول یک کراس اوور تمام برقی است.

به گزارش خودروتک ، سال گذشته میلادی شرکت های تامین کننده قطعات پورشه، اطلاعاتی را در رابطه با اولین کراس اوور تمام الکتریکی این برند، پورشه تایکان کراس توریسمو در اختیار رسانه ها قرار دادند. این اطلاعات به معرفی محصول جدید پورشه در سال 2021 اشاره کرده بودند.

به تازگی پورشه اطلاعات رسمی در رابطه با این خودرو منتشر کرده که بر اساس آن، پورشه تایکان کراس توریسمو در سال 2020 به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار می گیرد. این موضوع، گزارش های گذشته را رد می کند.

پورشه در گذشته نه چندان دور تاریخ رونمایی از اولین خودروی تمام الکتریکی خود را اعلام کرده بود. پورشه تایکان در سپتامبر سال جاری میلادی معرفی می شود.

پورشه به دنبال افزایش تعداد خودروهای برقی خود در آینده است. این برند آلمانی نسل آینده ماکان را با موتور برقی روانه بازار می کند، البته تولید نمونه بنزینی آن برای چندین سال ادامه خواهد داشت .

نیمی از خودروهای فروخته شده شرکت پورشه در سال 2025 را خودروهای تمام برقی و یا پلاگین هیبریدی تشکیل می دهند. برخی گزارش ها به این موضوع اشاره کرده اند که پورشه باکستر نیز برقی می شود.

مدیر عامل پورشه، Oliver Blume در رابطه با آینده این برند گفته است: نیروی کاری ما در مدت زمان 7 سال، دو برابر شده است. خودروهای برقی فرصت های شغلی بیشتری را برای افراد به همراه دارد. ما برای تولید خودروی تایکان، 1500 فرصت شغلی جدید ایجاد کرده ایم. اولین خودروی تمام برقی ما دوره جدیدی را پیش روی پورشه قرار می دهد. ما در رابطه با موفقیت تایکان بسیار خوشبین هستیم.

پورشه به این موضوع اشاره کرده که در آینده به تولید خودروهای اسپرت و قدرتمند خود ادامه می دهد.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها