کد خبر : 13392

شوک به طرفداران آئودی/ شاید تولید TT متوقف شود

شوک به طرفداران آئودی/ شاید تولید TT متوقف شود

این احتمال وجود دارد که تولید آئودی TT متوقف شود. این محصول به عنوان یکی از مطرح ترین خودروهای اسپرت در جهان شناخته می شود.

به گزارش خودروتک ، دو دهه پس از معرفی اولین نسل از خودروی آئودی TT در سال 1988، آینده آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. در حالی که گزارش های گذشته به احتمال عرضه این خودرو به صورت 4 درب کوپه اشاره کرده بودند، احتمال عدم تولید آن وجود دارد.

به تازگی مدیر عامل آئودی، Bram Schot در مصاحبه با Autocar در رابطه با آینده این خودرو سخن گفته است. آقای Schot اعلام کرده:

سوال بسیار خوبی پرسیدید. من فکر می کنم این خودرو دارای آینده است، البته شاید این خودرو یک TT نباشد. این احتمال وجود دارد که یک خودروی جدید جایگزین آئودی TT شود.

کاهش فروش خودروهای اسپرت در بازار و همچنین سرمایه گذاری بالای آئودی در بخش خودروهای برقی و فناوری های جدید، عدم تولید آئودی تی تی را قوت می بخشد. لازم به ذکر است؛ خودروهای برقی در تمام کشورها صرفه اقتصادی ندارند.

تابستان سال گذشته شاهد رونمایی از نمونه فیس لیفت این خودروی اسپرت آلمانی بودیم. فروش این محصول از سه ماهه چهارم سال جاری میلادی در کشورهای اروپایی آغاز می شود.

در صورتی که آئودی تصمیم به قطع تولید خودروی TT به صورت ناگهانی نگیرد، این خودروی اسپرت و جذاب تا چندین سال آینده در بازار حضور خواهد داشت.

خودروهای اسپرت کامپکت وضعیت مناسبی در بازار ندارند. علاوه بر آئودی، شرکت های دیگر نیز به دنبال توقف تولید خودروهای اسپرت کوچک خود هستند. در این میان مرسدس بنز نیز تولید خودروی کلاس SLC را متوقف می کند.

مرسدس بنز SLC فاینال ادیشن به عنوان آخرین نمونه این محصول در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو در کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می شود.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها