کد خبر : 13321

فولکس واگن در فکر ساخت نسخه کوپه شاسی بلندتیگوان

فولکس واگن در فکر ساخت نسخه کوپه شاسی بلندتیگوان

اطلاعات جدید به عرضه خودروهای فولکس واگن تیگوان کوپه و آرئتون شوتینگ بریک در اوایل سال آینده میلادی اشاره می کند.

به گزارش خودروتک ، گروه فولکس واگن و زیر مجموعه های آن در سال جاری میلادی از چندین خودروی مهم رونمایی می کنند که در این میان می توان به نسل جدید خودروی گلف و همچنین پورشه کاین کوپه اشاره کرد. علاوه بر این محصولات، شرکت های اشکودا و سئات نیز از محصولات جدیدی رونمایی می کنند.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط وب‌سایت آلمانی Auto Motor und Sport منتشر شده، در اوایل سال آینده میلادی شاهد رونمایی از فولکس واگن تیگوان کوپه و آرئتون شوتینگ بریک خواهیم بود. به نظر می رسد نمونه کوپه تیگوان، مدت کوتاهی بعد از معرفی نمونه فیس لیفت تیگوان، از راه می رسد.

در این گزارش به این موضوع اشاره شده که نمونه کوپه این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد، عملکرد بهتری دارد. فولکس واگن تیگوان کوپه با 2 موتور به بازار عرضه می شود.

در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، خریداران می توانند این خودرو را با موتور دیزلی 2.0 لیتری مجهز به توربوشارژر دوقلو و قدرت 240 اسب بخار و یا موتور 2.0 لیتری TSI با قدرت 220 اسب بخار سفارش دهند. قدرت تولیدی این موتورها توسط یک گیربکس 7 سرعته خودکار دو کلاچه به چرخ ها منتقل می شود.

یکی دیگر از محصولات موجود در این گزارش، فولکس واگن آرئتون شوتینگ بریک است. این خودرو بر اساس نسخه سدان توسعه پیدا می کند؛ با این حال فضای سرنشینان و بار بیشتری دارد.

بر اساس این گزارش، فولکس واگن در حال توسعه یک موتور 6 سیلندر جدید برای این خودروی استیشن است. این موتور قدرتی برابر با 400 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. به نظر می رسد مقامات فولکس واگن هنوز به مهندسان خود اجازه توسعه این خودرو را نداده اند.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها