کد خبر : 13051

امسال منتظر پورشه تایکان باشید

امسال منتظر پورشه تایکان باشید

مدل تجاری پورشه تایکان در ماه سپتامبر سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار می گیرد. افراد زیادی منتظر معرفی این خودروی تمام برقی هستند.

به گزارش خودروتک ، نزدیک به 3 سال پیش شاهد رونمایی از خودروی مفهومی پورشه Mission E بودیم. این شرکت آلمانی در حال آمادگی برای رونمایی از نمونه تجاری و نهایی این خودروی جذاب است.

پورشه تایکان که یک خودروی سدان تمام الکتریکی است، در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی می شود. انتظار می رود این محصول در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در معرض دید عموم قرار بگیرد.

در حالی که هنوز نمونه جاده ای پورشه تایکان معرفی نشده، نزدیک به 20 هراز نفر با پرداخت مبلغ 2500 یورو این خودرو را پیش خرید کرده اند. پورشه برای تامین این تقاضا، زمان تولید را کاهش داده است.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش های زیادی از این خودروی سدان تمام برقی در فضای مجازی بودیم. این خودرو به دو موتور برقی مجهز می شود که در مجموع قدرتی برابر با 600 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهند. باتری مورد استفاده در پورشه تایکان، بردی بیش از 500 کیلومتر را برای آن به همراه دارد.

راننده با 4 دقیقه شارژ توسط شارژر مخصوص، می تواند مسافتی برابر با 100 کیلومتر را با آن طی کند. از آنجایی که با یک خودروی پورشه روبه‌رو هستیم، عملکرد آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

موتورهای مورد استفاده در این خودرو گشتاور بالایی تولید می کنند، در همین راستا تایکان شتاب بالایی دارد. سرعت پورشه تایکان در کمتر از 3.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

علاوه بر این خودرو، در آینده شاهد رونمایی از مدل کراس توریسمو تایکان نیز خواهیم بود. چندین تصویر جاسوسی از این خودرو منتشر شده است. انتظار می رود سال آینده این خودرو در معرض دید عموم قرار بگیرد.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها