کد خبر : 12959

پورشه اطلاعات جانشین مدل 918 را منتشر کرد

پورشه اطلاعات جانشین مدل 918 را منتشر کرد

اطلاعات جدید به امکان عرضه خودروی جایگزین پورشه 918 اسپایدر در سال 2025 اشاره می کند. این خودرو به صورت هیبریدی روانه بازار می شود.

به گزارش خودروتک ، پورشه رسما اعلام کرده در حال تحقیق برای برنامه ریزی درباره خودروی جایگزین پورشه 918 اسپایدر است. در نمایشگاه خودروی ژنو مدیر عامل پورشه، الیور بلوم در مصاحبه با Drive به توسعه یک هایپرکار جدید توسط این شرکت آلمانی اشاره کرد.

بر اساس اعلام بلوم، پورشه برای توسعه این هایپرکار روی فناوری های جدید تمرکز می کند که برای مثال می توان به استفاده از باتری حالت جامد اشاره کرد. بلوم در این زمینه گفته است: در آینده شاهد عرضه هایپرکار با نسل جدید باتری ها خواهیم بود. این خودرو عملکرد بالایی باید داشته باشد. ما در حال حاضر در رابطه با این محصول نمی توانیم تصمیم قطعی بگیریم، این خودرو در سال 2025 و یا دیرتر از راه می رسد.

این شرکت آلمانی با دانشگاه استنفورد برای توسعه باتری های حالت جامد همکاری می کند. این همکاری بخشی از سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری گروه فولکس واگن در زمینه باتری های حالت جامد است. این شرکت در استارتاپ QuantumScape Corporation نیز سرمایه گذاری کرده است.

بلوم در ادامه اضافه کرد: ما در رابطه با این موضوع که هایپرکار آینده خود را به صورت هیبریدی و یا یک خودروی تمام الکتریکی روانه بازار کنیم، تصمیم گیری نکرده ایم. ما منتظر انقلاب در صنعت باتری هستیم و سپس تصمیم می گیریم.

خودروی پورشه 918 اسپایدر در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در سپتامبر 2013 به صورت رسمی معرفی شد. قبل از این خودرو و در نمایشگاه خودروی ژنو 2013 با خودروهای مک لارن P1 و لافراری ملاقات کرده بودیم.

مک لارن به تازگی اعلام کرده خودروی جایگزین P1 در راه است و به صورت هیبریدی روانه بازار می شود. در آینده علاوه بر این خودرو، باید منتظر معرفی خودروی جایگزین فراری لافراری نیز باشیم. آینده هایپرکارها روشن تر از همیشه به نظر می رسد.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها