کد خبر : 12328

ولوو حداکثر سرعت خودروهایش را روی 180 کیلومتر در ساعت محدود می کند

ولوو حداکثر سرعت خودروهایش را روی 180 کیلومتر در ساعت محدود می کند

خودروهای ولوو از سال 2020 با محدودیت حداکثر سرعت مواجه می شوند. ولوو حداکثر سرعت تمام محصولات خود را روی 180 کیلومتر بر ساعت محدود می کند.

به گزارش خودروتک، خودروهای ولوو امنیت بسیار بالایی دارند. این کمپانی سوئدی خالق کمربند ایمنی سه نقطه ای است. این شرکت قصد دارد برای امنیت و همچنین حفظ رانندگان محصولات خود یک قدم بزرگ بردارد.

حداکثر سرعت محصولات این برند روی 180 کیلومتر بر ساعت محدود می شود. این محدودیت برای خودروهای تولیدی این شرکت از سال 2020 به عنوان مدل 2021 اعمال خواهد شد.

مدیر گروه ولوو در این زمینه اعلام کرده است: با توجه به این موضوع که محدودیت سرعت در جاده ها راه حل مناسبی محسوب نمی شود، اقدامات دیگر برای نجات جان افراد ارزش بالایی دارد.

در حال حاضر این موضوع مشخص نشده که این محدودیت سرعت برای محصولات پولستار نیز اعمال می شود و یا تنها خودروهای ولوو با این محدودیت سرعت به فروش می رسند.

یکی دیگر از مواردی که هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد، کشورهایی است که این محصولات با محدودیت حداکثر سرعت در آن ها به فروش می رسند. همانطور که می دانید، در آلمان اتوبان هایی وجود دارند که محدودیت سرعت برای آن ها در نظر گرفته نشده است.

ولوو به این موضوع اشاره کرده که 25 درصد حوادث رانندگی در سال 2017 در ایالات متحده آمریکا به علت سرعت بالا رخ داده است. این اطلاعات توسط NHTSA منتشر شده است.

حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت برای رانندگان در ایالات متحده آمریکا مناسب است چرا که حداکثر سرعتی که افراد می توانند با آن رانندگی کنند، 136 کیلومتر بر ساعت است.

ولوو در حال توسعه سیستم های مختلف برای افزایش امنیت خودروهای تولیدی خود است. ولوو در جهان به عنوان یکی از شرکت های تولیدکننده امن ترین خودروها شناخته می شود.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها