کد خبر : 10130

بهشت سوپراسپرت ها اینجاست + تصاویر

بهشت سوپراسپرت ها اینجاست + تصاویر

مدتی است که ابرخودروها بیش از آنکه برای لذت رانندگی خریداری شوند، برای خودنمایی با آن‌ها و ظاهر خاصشان به فروش می‌رسند.

به گزارش خودروتک، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که باتوجه‌به عکس‌های به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام، لندن به پایتخت ابر خودروهای لوکس شده است. یک محقق صنعت خودرو تحقیقات خود را روی تصاویر خودروهای ۱۲ شرکت مختلف همچون فراری ، لامبورگینی و پاگانی انجام داده است. وی دریافت که در طی ۳ سال گذشته، ۱۴۸.۱ میلیون تصویر از این خودروها در اینستاگرام منتشر شده که ۶.۱ میلیون از آن‌ها، در لندن، ۵.۹ میلیون در مسکو و ۴ میلیون در لس‌آنجلس تصویربرداری شده بودند.

برخی از مکان‌های معروف در لندن که برای عکس‌برداری از این خودروهای خاص بسیار مناسب هستند؛ برای مثال فروشگاه معروف هرولد، هتل پارک تاور و خیابان اسلوان در این تصاویر دیده می‌شوند. نیویورک با ۳.۷ میلیون تصویر به اشتراک گذاشته شده، چهارمین و دبی با ۳.۶ میلیون پنجمین مکان محبوب برای تصویربرداری از این ابرخودروها هستند. شاید شگفت‌زده شوید اگر بدانید که موناکو هم در این فهرست دیده می‌شود؛ در رده‌ی هشتم و نزدیک به پاریس و استانبول. لندن به محلی برای ثروتمندان تبدیل شده تا خودروهای خاص خود را به آنجا برند و تحسین مردم را نظاره کنند. این استراتژی جواب هم داده است. برخی از رسانه‌ها تصمیم گرفتند که تحقیقات خود را برروی برند این خودروها گسترش دهند.

ابرخودروها در لندن

این تحقیقات نشان می‌دهند که فراری محبوب‌ترین برند با ۵۳ میلیون پست، لامبورگینی با ۴۸.۱ میلیون پست در رده‌ی دوم و پورشه با ۴۳.۱ میلیون پست در رده‌ی سوم قرار دارند. اگر بخواهیم ببینیم که کدام شهر برای کدام برندها محبوب‌تر بوده است، می‌توان گفت که لندن برای استون مارتین، بوگاتی، فراری، لامبورگینی و پاگانی و مسکو برای بنتلی و پورشه پرطرفدارترین شهرها بوده‌اند.

ابرخودروها در لندن

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها