کد خبر : 43691

نقش صندلی در تیونینگ خودرو وی آی پی / معرفی صندلی MBS

نقش صندلی در تیونینگ خودرو وی آی پی / معرفی صندلی MBS

خودرو وی آی پی شاید رویای بسیاری از ماشین بازها باشد. اما خب رسیدن به یک خودرو وی آی پی کار ساده ای نیست. دلیلش هم این است که در کمتر جایی خودرو وی آی پی را می فروشند. بلکه خودرو وی آی پی را برای شما می سازند. این پروسه ساخت نیازمند هزینه و صبر و حوصله است. اما باور کنید به داشتنش می ارزد.

خودرو وی آی پی اصلا چه تفاوتی با یک خودرو لوکس دارد؟ در مطلب پیشین به معرفی خودرو وی آی پی پرداختیم. حالا قصد داریم کمی جزئی تر وارد این مبحث شویم.

شما زمانی که سوار یک خودرو می شوید بیشتر با کدام بخش سر و کار دارید؟ قطعا صندلی خودرو. شاید طراحی و تریم داخلی خودرو هم باشد اما به طور مستقیم باید روی صندلی بنشینید و همین تماس فیزیکی موجب می شود تا اهمیت صندلی های خودرو بیشتر شود.

برای همین در هنگام تبدیل خودرو به خودرو وی آی پی یا حتی مثلا فیس لیفت کردن لندکروز ، اینکه صندلی ها را تغییر دهید یک گزینه قابل اعتنا و در خیلی مواقع ضروری است. برند صندلی MBS یکی از تخصصی ترین تولیدکنندگان صندلی های لوکس و ویژه است. صندلی های MBS علاوه بر آنکه در نمای ظاهری ظرافت طراحی و دوختشان قابل مشاهده است، در زیر روکش و بطن ساختارشان نیز دنیایی از فناوری نهفته است که اسباب آسایش سرنشینان خودرو را فراهم می کنند.

در حقیقت استفاده از صندلی MBS برای خودرو تنها به شکیل تر شدن ظاهر و تریم داخلی خودرو کمک نمی کند بلکه قابلیت های ویژه ای مانند گرم کننده ، سرد کننده ، ماساژور ، زیر پایی متحرک، آرگونومی اصولی و حرکت در جهات مختلف را ممکن می سازد که همه اینها از طریق کلیدهای کنترلی قابل فرمان دادن هستند.

شرکت ایران روور در ایران نمایندگی صندلی های MBS را برعهده دارد که نمونه ای از آن را در یک خودرو وی آی پی طراحی و تیونینگ شده در ایران روور مشاهده می کنید.

ایران روور نمایندگی صندلی MBS خودرو وی آی پی

ایران روور نمایندگی صندلی MBS خودرو وی آی پی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها