کد خبر : 9264

تست امنیت رضوانی تانک با شلیک مستقیم! + فیلم

تست امنیت رضوانی تانک با شلیک مستقیم! + فیلم

کانال یوتیوب وهیکل ویرجینز ویدئویی جذاب از آزمایش شیشه‌های ضدگلوله نسخه‌ی نظامی شاسی‌بلند رضوانی تانک منتشر کرد.

به گزارش خودروتک، وقتی رضوانی موتورز شاسی‌بلند تانک را رونمایی کرد، توجه بسیاری از رسانه‌های دنیای خودرو را به‌خود جلب کرد. بااین‌حال، این خودروساز کالیفرنیایی به همین نسخه قانع نشد و تصمیم گرفت نسخه‌ای نظامی از شاسی‌بلند تانک را نیز معرفی کند. اضافه‌شدن چنین نامی به شاسی‌بلند قدرتمند رضوانی به این معنی است که در آن، با امکاناتی روبه‌رو خواهید شد که در خودروهای معمولی نمی‌بینید. ازجمله امکانات مهم این خودرو عبارت‌اند از: دید‌درشب حرارتی، دیوار آتش، سیستم تعلیق تقویت‌شده، سیستم دودزا، سیستم حفاظت از انفجار بمب و زره‌پوش B7. سیستم حفاظت از بمب یکی از ویژگی‌هایی است که به‌سختی در خودروها استفاده می‌شود؛ به‌همین‌دلیل کانال یوتیوب Vehicle Virgins تصمیم گرفت پنجره‌های ضدگلوله‌ی نسخه‌ی نظامی شاسی‌بلند رضوانی تانک را آزمایش کند.

Rezvani Tank Military Edition / تانک رضوانی

علاوه‌بر چنین امکاناتی که خریداران را از جنگ‌های آخرالزمانی نجات می‌دهد، نسخه‌ی نظامی تانک رضوانی نیز از پیشرانه‌ی ۷۰۷ اسب‌بخاری خورجینی ۸ سیلندر هل‌کت بهره می‌برد. بااین‌حال، در فضای کابین نیز از مواداولیه و قطعاتی استفاده می‌شود که با طراحی بیرونی هم‌خوانی ندارند. البته، شوک الکتریکی دستگیره‌ها جزو این قابلیت‌ها نیست.

Rezvani Tank Military Edition / تانک رضوانی

برای آزمایش قابلیت ضدگلوله در شاسی‌بلند رضوانی تانک، از SIG Sauer SIG516 استفاده شد. در این آزمایش، گلوله‌های ۵.۵۶ در ۴۵ میلی‌متری به‌کار گرفته شد تا مقاومت واقعی شیشه‌های ضدگلوله مشخص شود. از دیدگاه شما، نسخه‌ی نظامی شاسی‌بلند ۳۰۰،۰۰۰ دلاری رضوانی می‌تواند دربرابر گلوله‌های واقعی مقاومت کند؟

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها