کد خبر : 81924

اولین خودرو وارداتی شرکت خودروسازی سایپا +تصویر


اولین خودرو وارداتی شرکت خودروسازی سایپا +تصویر

خودرو، UNI-T کراس اوور به عنوان اولین خودروی وارداتی، حدودا ۴.۵ متری است که به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو سری BlueCore چانگان مجهز شده و حداکثر توان آن به ۱۷۷ اسب بخار می‌رسد، اما نقطه‌ای که پیشرانه UNI-T را از رقبای هم‌ترازش جدا می‌کند، حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری این خودرو است که کشش قابل توجهی را در همراهی با گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به محور جلو منتقل می‌کند.

به گزارش خودروتک ، این خودروی وارداتی از تکنولوژی رادار در زیر سپر جلو بهره می‌برد که امکان ترمز خودکار اورژانسی را فراهم می‌کند و همچنین به لطف وجود این آپشن، سیستم کروز کنترل این خودرو از نوع Adaptive یا تطبیق پذیر با امکان حفظ فاصله با خودرو پیش رو است.

همچنین از جمله امکانات رفاهی و ایمنی دیگر این کراس اوور می‌توان به کنترلش کشش و پایداری، دوربین ۳۶۰ درجه، ۶ کیسه هوا، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، انتخاب حالت رانندگی نرمال، اسپرت و اکو، سیستم تهویه اتوماتیک و اشاره کرد.

نبود امکاناتی نظیر در برقی عقب، تیپ ترونیک گیربکس، گرم کن و سردکن صندلی از جمله نقص‌هایی بود که در ملاقات اولیه با اولین خودروی وارداتی سایپا به چشم می‌خورد. اما باید در نظر داشت که این خودرو از سطح کیفی قابل توجهی در مقایسه با دیگر هموطنانش بهره می‌برد.

 

برای تطبیق قیمت آن با سقف قیمتی واردات ممکن است در نسخه نهایی نیز با همین شرایط به بازار عرضه شود. همچنین طی سواری کوتاه مدتی که با این خودرو داشتیم، عایق‌بندی خوب کابین و همچنین شتاب‌گیری قابل قبول آن از جمله مزایای قابل توجه این کراس اوور بود.

در این باره یک منبع آگاه در شرکت خودروسازی سایپا با تایید این خبر گفت: این اولین خودرو جدید وارداتی شرکت خودروسازی سایپا است و هم اکنون در حال سیر تکامل واردات آن هستیم.

او در پاسخ به قیمت این محصول گفت: هم اکنون قیمتی برای این خودرو انجام نشده است.

اولین خودرو وارداتی شرکت خودروسازی سایپا +تصاویر

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها