کد خبر : 77927

سوزوکی آلتو لاپین ال سی | با قیمت 12 هزار دلار

سوزوکی آلتو لاپین ال سی | با قیمت 12 هزار دلار

سوزوکی از محصول جدید خود در کلاس کی یا Kei-class رونمایی کرد: آلتو لاپین ال سی.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، گفتنی است، خودروی کی یک رده ژاپنی جهت معرفی خودروهای خودروهای سایز کوچک با قدرت موتور پایین و مصرف سوخت کم است. این اصطلاح معادل اصطلاح خودرو شهری در اروپا و خودرو کامپکت در آمریکای شمالی است. توجه به این قبیل خودروها بعد از جنگ جهانی دوم افزایش یافت. یعنی زمانی که بسیاری از مردم ژاپن توان خرید یک خودرو سایز متوسط را نداشتند و با موتورسیکلت رفت‌وآمد می‌کردند.

با این خودروها می‌توان کوچه‌های باریکی را که یک سواری عادی نمی‌تواند آنها را رد کند رد کرد. همچنین این خودروها برای پارک حتماً نیاز به یک جا پارک بزرگ ندارند و به دلیل طول کمشان حتی می‌توانند به صورت افقی بین دو ماشین عادی که عمودی پارک کرده‌اند پارک کرد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ آلتو لاپین ال سی یک خودروی جمع و جور با طراحی جعبه ای است که البته زوایای تیز در آن مشاهده نمی شود زیرا طراحان سوزوکی ترجیح داده اند تا حالتی حجیم یا تخم مرغی به آن بدهند.

سقف نیز به عنوان بخشی که تم دو رنگ را ایجاد می کند در نظر گرفته شده تا جذابیت های سفارش این سوزوکی برای مشتریان افزایش یابد.

 
سوزوکی آلتو لاپین ال سی
سوزوکی آلتو لاپین ال سی
 

در فضای داخل کابین، بسیار ساده اما دقیق طراحی شده است. به عبارت دیگر تلاش شده از فضای موجود برای شکل دهی به محیطی جذاب، کاربردی و اقتصادی استفاده شود. یکی از بهترین قسمت ها به نمایشگر اطلاعات کیلومتر دایره ای مربوط می شود که حس کلاسیک خاصی را انتقال می دهد. نمایشگر 7 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی نیز از فناورانه های کار محسوب می شود. سیستم تهویه اتوماتیک، گرم کن صندلی  و ... نیز از دیگر ویژگی های کابین هستند.

در بخش پیشرانه سوزوکی از تپنده 3 سیلندر 660 سی سی با 63 اسب بخار  خروجی و جعبه دنده سی وی تی استفاده شده است. سامانه تمام چرخ محرک نیز به عنوان آپشن پیش روی مشتریان قرار دارد.

قیمت پایه برای سوزوکی آلتو لاپین ال سی 10438 دلار است که در تریم پرچمدار به 12199 دلار می رسد.

 
سوزوکی
سوزوکی
 
سوزوکی
 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها