کد خبر : 77143

مرسدس AMG One | ابرهیولای آلمانی با قدرت 1049 اسب بخار

مرسدس AMG One | ابرهیولای آلمانی با قدرت 1049 اسب بخار

مرسدس AMG One ۲۰۲۳ با قدرت ۱۰۴۹ اسب بخار در ۷ ثانیه به سرعت ۱۹۹ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مرسدس بنز  AMG One جدید دارای یک موتور فرمول یک (F1) است که مجموعاً می تواند ۱۰۴۹ اسب بخار قدرت تولید کند؛ موتور احتراق داخلی ۱.۶ لیتری V۶ با استفاده از یک توربوشارژر با قدرت الکتریکی، ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد. این موتور از دریچه‌های فنر هوا و یک سیستم تمیزکننده گاز‌های خروجی برای تولید ۵۶۶ اسب بخار  بهره می‌برد و همچنان استاندارد‌های آلایندگی یورو ۶ را دارد.

این خودرو دارای چهار موتور الکتریکی است که اگر با هم ترکیب شوند ، با توانایی تمام چرخ محرک One را به قدرت  ۱۰۴۹ اسب بخار می رسانند. دو موتور در جلو قرار دارند، یکی در هر چرخ که مجموعاً ۳۲۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

موتور سوم بنزینی است که ۱۶۱ اسب بخار به میل لنگ می‌فرستد. موتور چهارم موتوری است که به توربوشارژر با تکنولوژی بالا متصل است که مرسدس AMG می‌گوید ۱۲۱ اسب بخار تولید می کند. این خودرو قادر است تنها در ۷ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

مرسدس AMG One 2023 معرفی شد

 

در داخل AMG One , راننده یک فرمان مستطیلی شکل فرمول یک را در دست می‌گیرد و دسترسی به دو صفحه نمایش دیجیتالی ۱۰ اینچی دارد.

مرسدس AMG One 2023 معرفی شد

 

دریچه‌های کنترل آب و هوا و پوشش بلندگو به طور یکپارچه با محیط فیبر کربن/چرم ترکیب شده‌اند و یک دوربین جایگزین آینه دید عقب سنتی شده است.

مرسدس AMG One 2023 معرفی شد

 

AMG One از چرخ‌های ده پره ویژه ( چرخ‌های منیزیمی) استفاده می‌کند که در لاستیک‌های Michelin Pilot Sport Cup ۲ M۰۱ پیچیده شده‌اند.

مرسدس AMG One 2023 معرفی شد

 چرخ های One با کالیپر‌های شش پیستونی که ترمز‌های دیسکی کربن سرامیکی ۱۵.۶ اینچی در جلو (کالیپر‌های چهار پیستونی با دیسک‌های ۱۵ اینچی در عقب)، متوقف می شوند.

فقط ۲۷۵ دستگاه از AMG One تولید خواهد شد و قیمت هردستگاه به ۲ میلیون دلار می رسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها