کد خبر : 76824

ب ام و X3 M | قاتل مرسدس بنز GLC 63S AM

ب ام و X3 M | قاتل مرسدس بنز GLC 63S AM

به تازگی شرکت خودروسازی ب ام و از محصول جدید BMW X3 M خود رونمایی کرده است که از آن به عنوان یک شاسی بلند کوچک و جذاب یاد می شود. در این گزارش به بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، نخستین تفاوت مشهود این نسخه از BMW X3 M با نمونه های پیشین و مشابه، آینه های سبک M محسوب می شود.

پیش از زدن دکمه استارت این خودروی بدون کلید، باید توجه داشت که با یک محصول به روز شده و ارتقا یافته با ظاهری جدید مواجه هستیم که گشتاور مفید ۳۷ پوند فوتی و تجهیزات اضافی متعددی را به دست آورده است.

این خودرو می تواند طی ۴ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر در ساعت رسیده و این موضوع برای یک شاسی بلند خانوادگی بد نبوده و شتاب ارائه شده برای BMW X3 M به این معنی است که این محصول رقیبی مستقیم برای مرسدس AMG GLC 63 S خواهد بود.

نسخه جدید ب ام و X3 دارای میل لنگ مشابه BMW M3 و M4 است که جرم چرخشی کمتری دارد، به این معنی که موتور باید آزادانه تر بچرخد.

خنک کننده اضافی در این مدل فیس لیفت شده به لطف رادیاتور قوی و روغن موتور اضافی و طراحی یک رادیاتور جداگانه برای گیربکس انجام شده است.

تغییرات ظاهری در بدنه این خودرو شامل جلوپنجره مشبک بزرگ ‌تر است که کاملا قابل پیش بینی بوده و  البته چشم گیرترین جنبه ظاهری BMW X3 M  دریچه های هوای جانبی به ‌طور عمودی و کشیده است.

به باور کارشناسان، این تغییر طراحی ظاهری اگر حتی تاثیری در زیبایی خودرو نداشته باشد، آن را پرخاشگر تر نشان می دهد.

به گزارش سیناپرس، در این محصول از اگزوز اسپرت استاندارد استفاده شده و در در داخل آن سیستم Android Auto با سیستم عامل X3 منطبق شده و عمل می کند.

عملکرد و استفاده از این محصول جدید، کاربر محور تر بوده و نصب دکمه‌ های دوقلوی M روی فرمان اجازه می دهد همه چیز را از پاسخ دریچه گاز گرفته تا وزن و فشار روی فرمان، سیستم تعلیق و کنترل پایداری را تنظیم کنید.

این محصول جدید مانند نسخه قبلی، X3 M همچنان یک ماشین فوق العاده سریع بوده و نکته مهم این است که گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ب ‌ام ‌و کاملاً شبیه به رقیب خود یعنی بنز GLC نیست. 

در خاتمه گفتنی است این محصول با قیمت ۱۱۳ هزار دلار در کشورهای اروپایی ارائه شده است. در این گزارش تصویری شاهد تصاویر رسمی این محصول هستید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها