کد خبر : 75390

اختصاصی خودروتک،

ویچای U70 گزینه جدید بازار ایران + قیمت، مشخصات فنی و آپشن

ویچای  U70 گزینه جدید بازار ایران + قیمت، مشخصات فنی و آپشن

به نظر می‌رسد بازار کراس‌اوورهای چینی کشور در حال توسعه است. بعد از معرفی چند مدل و برند جدید حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت ویچای نیز قصد دارد وارد بازار کشور شود.

به گزارش خودروتک ، گمانه‌زنی‌ها درباره عرضه کراس‌اوور U70 این شرکت است. خودرویی که دست‌کم از نظر طراحی جسارت و تهاجم مدل‌های اخیر مثل لاماری و تیگارد را ندارد.

با این حال چهره سنگین و رنگین آن باعث شده تا از نظر ابعاد بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان بدهد.

در نمای پشتی U70 حس و حال گرافیک چراغ عقب اسپرتیج نسل چهار (QL) به چشم می‌آید. استفاده از جزئیات بصری ساده، می‌توان این خودرو را باب میل مشتریان محافظه‌کار نیز کند.

در طراحی داخلی نیز الگوهای مینیمالیستی به دور از اغراق دیده می‌شود. استفاده از خطوط صاف و مستقیم در کنار یک انحنای چشم‌نواز که روی آن دکمه‌های کنترلی دیده می‌شود، U70 را پخته‌تر از سایر هم‌وطنان خود نشان می‌دهد.

مشخصات فنی ویچای U70

این روزها دیگر حضور یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو روی یک کراس‌اوور چینی تعجب‌برانگیز نیست. خروجی این قوای محرکه 154 اسب‌بخار با 215 نیوتن‌متر گشتاور است. اگرچه برگ برنده U70 جعبه‌دنده آن است که برخلاف نسخه‌های مشابه CVT نیست و به صورت 6 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

طول 4.8 متری و فاصله محوری 2.8 متری نشان می‌دهد که با کراس‌اوور تقریباً بزرگی طرف هستیم. این ابعاد تنومند را لاستیک‌های 17 اینچی تکمیل می‌کند. این در حالی است که در نسخه‌های فول‌تر این خودرو لاستیک‌های 18 اینچی نیز نصب می‌شود.

آپشن‌های ویچای U70

با توجه به اینکه عرضه ویچای فوق هنوز به صورت رسمی تایید نشده، بنا بر این نمی‌توانیم درباره لیست دقیق تجهیزات و آپشن‌های این خودرو اظهارنظر کنیم. با این حال آنچه مسلم است، در مدل‌های پایه این خودرو نیز نمایشگر لمسی 8 اینچی، دوربین 360 درجه و موقعیت‌یاب ماهواره‌ای نصب می‌شوند.

اتوهلد، پارک برقی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP ، سیستم ضد واژگونی ARP، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کنترل فشار باد تایر و دستیار کمکی حرکت سربالایی HAC نیز در زمره تجهیزات استاندارد ویچای U70 هستند.

قیمت احتمالی و رقبای ویچای U70

با توجه به 17 هزار دلاری (نسخه فول) این خودرو می‌توان برآورد کرد که در صورت عرضه آن در بازار ایران، U70 به راحتی در کانال بالای یک میلیارد تومانی قرار می‌گیرد.

این یعنی جایی که چری تیگو 8 پرو می‌تواند برای آن دردسرساز شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها