کد خبر : 74758

لکسوس IS بهتر است یا آئودی A4؟

لکسوس IS بهتر است یا آئودی A4؟

لکسوس در طراحی این خودرو، در ظاهر و امکانات داخلی تمرکز زیادی کرده تا بتواند با آئودی A۴، بی ام و سری ۳ و جنسیس G۷۰ رقابت کند. IS سال 2020 با یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ یا یک موتور V-۶ قوی‌تر عرضه می شود که عملکرد بالایی دارد و در عین حال لذت رانندگی برای علاقمندان را بیشتر کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، آئودی A4 :  آئودی A۴ به‌عنوان یک سدان اسپرت لوکس جمع‌وجور است و به سختی می‌توان از آن ایراد گرفت. ظاهری زیبا، خوش‌ساخت و مملو از ویژگی‌های خوب دارد همچنین این خودرو مانند یک سدان اسپرت عمل می‌کند و سواری قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

فناوری در A۴ با نمایشگر دیجیتال جالب آئودی، سیستم هیبریدی ۱۲ ولتی جدید و مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمک راننده مورد توجه است.

بی ام و سری ۳، جنسیس G۷۰ و مرسدس بنز کلاس C از جمله رقبای این خودرو لوکس به شمار می‌آیند. سیستم چهارچرخ متحرک کواترو آئودی به صورت استاندارد عرضه می‌شود.

مقایسه لکسوس IS 2021 با آئودی A4 2021 + فیلم

 

آئودی A۴ دارای دو قدرت موتور هستند؛ یکی شامل یک موتور توربوشارژ ۲ لیتری چهار سیلندر با سیستم هیبریدی ۱۲ ولتی و چهار چرخ متحرک است که ۲۰۱ اسب بخار تولید می‌کند در حالی که موتور دیگر می تواند ۲۶۱ اسب بخار قدرت تولید کند.

این خودرو همراه با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود. این خودرو قادر است در ۴.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و دنده‌های آن به سرعت و به‌آرامی تغییر می‌کند.

مقایسه لکسوس IS 2021 با آئودی A4 2021 + فیلم

 

کابین این خودرو بسیار مدرن است و عملکرد بالایی را ارائه می‌کند؛ در سطح کابین می‌توان شاهد با مواد باکیفیت و ویژگی‌های فناوری بود. مانند اکثر آئودی ها، طراحی داشبورد تمیز و ساده است، اکثر دکمه‌ها و سوئیچ‌های A ۴ دقیقاً همان جایی هستند که راننده نیاز دارد.

صندلی عقب یکی از جادارترین صندلی‌ها در کلاس خود بوده و همانند بسیاری از سدان‌های کلاس لوکس، A ۴ سازگار است، اما جادار نیست. اگر به فضای بار زیادتری نیاز دارید واگن A ۴ Allroad را انتخاب کنید.

صندلی عقب A ۴ با تقسیم مفید ۴۰/۲۰/۴۰ جمع می‌شود و قرار دادن وسایل طولانی‌تر مانند اسکی را آسان می‌کند. ما موفق شدیم پنج چمدان دستی را در صندوق عقب بچسبانیم، اما از سطل‌های ذخیره‌سازی کوچک A ۴ ناامید شدیم.

مقایسه لکسوس IS 2021 با آئودی A4 2021 + فیلم

 

سیستم اطلاعات سرگرمی A ۴ از یک صفحه نمایش مرکزی ۱۰.۱ اینچی تشکیل شده است که توسط یک دکمه چرخشی روی کنسول مرکزی کنترل می‌شود. ویژگی‌ها شامل ادغام Apple CarPlay/Android Auto، بلوتوث، دو پورت USB و فرمان صوتی می‌شوند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها