کد خبر : 74494

نتایج تست تصادف نیسان آریا + تصاویر

نتایج تست تصادف نیسان آریا + تصاویر

در این گزارش ویدیویی از میزان مقاومت خودروی نیسان آریا در تست های تصادف بارگذاری شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، تست تصادف بخشی از چرخه عمر خودرو است. قبل از اینکه خودرو‌ها به بازار عرضه شوند، ابتدا تست تصادف از آنها گرفته می شود تا مطمئن شوند به اندازه کافی ایمن هستند تا در برابر هر نوع تصادفی مقاومت کنند.

این رویه را به نام "ایمنی خودرو" می شناسند؛ نیسان، آریا جدید در مرکز تست‌های تصادف قرار گرفته است و فیلمی که از آن بارگذاری شده است نشان می دهد این کراس اوور تمام الکتریکی در کسری از ثانیه نابود می شود.

در این ویدئو به وضوح می‌توانید ببینید که چگونه به بدنه خودرو ضربه وارد می شود و کیسه هوای آن در زمان برخورد چگونه کار می‌کند و جان آدمک‌های تست تصادف را نجات می‌دهد.

به غیر از تصادفات از جلو، کنار و عقب، نیسان همچنین نشان داد که خودرو چگونه به تصادفات عابران پیاده در جاده واکنش نشان می‌دهد. این  آزمایش‌ اطمینان می‌دهد که این شرکت می‌تواند نیروی ضربه را بر بدنه و اجزای ساختاری خودرو اندازه‌گیری کند.

اثرات تصادف روی راننده و سرنشینان (از طریق آدمک‌های آزمایشی و اشکال و اندازه‌های مختلف) از طریق سنسور‌های متعدد اندازه گیری می‌شود.

ژنرال تانابه از گروه ارزیابی ایمنی غیرفعال می گوید : "بیش از ۱۰۰ نقطه داده در آریا ارزیابی می‌شود. از آنجایی که آریا نسل جدید در بسیاری از بازار‌ها به فروش خواهد رسید، ما بیش از ۴۰۰ آزمایش را از مراحل اولیه توسعه تا عرضه به بازار انجام خواهیم داد."

نیسان آریا ۲۰۲۳ از ۴۵ هزار و ۹۵۰ دلار در ایالات متحده شروع می‌شود و تحویل نسخه‌های دیفرانسیل جلو در پاییز امسال انجام می‌شود. نیسان خطوط رزرو آریا را از نوامبر ۲۰۲۱ باز کرده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها