کد خبر : 74222

مرسدس بنز AMG GT 63 S 4-Door Coupe | یک سدان طوفانی

مرسدس بنز AMG GT 63 S 4-Door Coupe  | یک سدان طوفانی

مرسدس بنز روی مدل‌های V۸ کوپه ۴ در AMG GT تغییرات جزئی را ارائه کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در به‌روزرسانی‌های  پیشرانه V۶ از سال گذشته، GT ۴۳ و ۵۳، مرسدس-AMG GT ۶۳ و GT ۶۳ S ۲۰۲۲ به‌روزرسانی‌های جدید و در عین حال قابل توجهی در طراحی را دریافت کرده‌اند.

برخی تغییرات در جلو به خوبی قابل مشاهده است، سایر به روز رسانی‌های استایل شامل تغییر در رنگ است. مشتریانی که AMG GT ۴-Door Coupe ۶۳ و ۶۳ S را خریداری خواهند کرد، با انتخابی از چهار رنگ مات، چهار رنگ متالیک و دو رنگ ثابت، از جمله دو رنگ جدید معرفی شده با V۶ در سال گذشته مواجه می‌شوند:  که شامل Spectral. آبی متالیک و آبی طیفی مگنو می شود.

دو رنگ انحصاری برای مدل‌های Editions به نام‌های Green Light Magno و  Manufaktur Rubellite Red Metallic وجود دارد که گزینه دوم با مجموعه‌ای از چرخ‌های ۲۱ اینچی AMG عرضه می‌شوند.

در داخل نیز رنگ‌ها و تریم‌های جدیدی از جمله فرمان AMG Performance اضافه شده است. پیشرانه AMG GT کوپه ۴ درب همچنان از یک موتور ۴.۰ لیتری V۸ توربوشارژ بهره می‌برد که ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور برای GT ۶۳ می‌سازد. از سوی دیگر GT ۶۳ S با قدرت ۶۳۹ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور، کشش قوی‌تر را دریافت می‌کند.

AMG GT ۶۳ و GT ۶۳ S به روز شده اکنون با قیمتی که از ۱۵۸,۱۶۲.۹۰ یورو یا حدود ۱۷۳ هزار و ۴۰۰ دلار شروع می‌شود. این 2 خودرو از آوریل ۲۰۲۲ وارد نمایشگاه‌های اروپایی خواهند شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها