کد خبر : 74066

مقایسه ب ام و سری 3 و جنسیس G70

مقایسه ب ام و سری 3 و جنسیس G70

در این مطلب به مقایسه ب ام و سری 3 و جنسیس G70 پرداخته ایم.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ب ام و سری ۳ سالیان سال است که ب ام و جزو ۱۰ برنده سازنده خودروهای لوکس بوده و بسیاری از علاقمندان را به خود جذب کرده است.

ب ام و سری ۳  در شش نسل متوالی از سال ۱۹۷۵ تاکنون ساخته می‌شود. این خودرو در پنج نوع بدنه سدان، کوپه، کانورتیبل، استیشن و هاچ بک تولید می‌شود. ب ام و سری ۳ پرفروش‌ترین مدل کمپانی ب ام و است به طوری که حدود ۳۰٪ از تولید سالیانه اتومبیل‌های این شرکت از این سری است.

 سری ۳ با مجموعه‌ای کامل از پیشرانه‌ها، محفظه بار مفید ارائه می شود؛ فرمان نمی‌تواند بازخورد مفیدی ارائه دهد، سیستم تعلیق تطبیقی ​​موجود به نظر تنظیم نشده و طراحی قدیمی است. 

جنسیس G70 در مقابل BMW سری 3: مقایسه سدان های اسپرت + فیلم

 

ب ام و چندین تغییر جزئی در سری ۳، ۲۰۱۸ ایجاد کرد؛ شاید مهم‌ترین آن‌ها این باشد که سیستم اطلاعات سرگرمی جدید BMW، iDrive ۶.۰، در همه مدل‌ها استاندارد است و قابلیت صفحه نمایش لمسی را در جایی که سیستم‌های قبلی به یک دستگیره چرخشی متکی بودند اضافه می‌کند.

جنسیس G70 در مقابل BMW سری 3: مقایسه سدان های اسپرت + فیلم

 

چراغ‌های جلو LED نیز استاندارد هستند و چراغ‌های مه شکن LED برای اولین بار در لیست تجهیزات استاندارد ۳۲۰i سطح پایه ظاهر می‌شوند. رنگ بیرونی (Sunset Orange Metallic)، رنگ چرم داخلی (Cognac Brown Dakota) و رنگ تزئینات داخلی (Aluminium Dark Carbon) همگی با قیمت مناسب قابل استفاده هستند.

یک بسته Shadow Sport با تزئینات سیاه روی چرخ‌ها، چراغ‌های جلو و عقب، جلوپنجره و اسپویلر جلوی پایینی وجود دارد.  همه مدل‌های سری ۳ - حتی نسخه‌های دیزلی و پلاگین هیبریدی - رانندگی خوبی را به ارمغان می آورند و می‌توانند عملکرد چشمگیری داشته باشند.

جنسیس G70 در مقابل BMW سری 3: مقایسه سدان های اسپرت + فیلم

 

هر موتور بنزینی، از موتور ۲.۰ لیتری چهار لیتری توربوشارژ ۱۸۰ اسب بخاری در ۳۲۰i تا موتور ۶ سیلندر توربوشارژ ۳۲۰ اسب بخاری در ۳۴۰i، به نظر می‌رسد که قدرت بیشتری نسبت به آنچه اعلام شده تولید می‌کند.

 گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در هر سری ۳ استاندارد بوده و گیربکس دستی شش سرعته بدون هیچ هزینه‌ای در دسترس است. هر دو گیربکس عالی هستند.

جنسیس G۷۰: این خودرو  این اولین تلاش برند جدید جنسیس برای ساخت یک سدان اسپرت قانونی است. G۷۰ مورد تحسین تمام رانندگان قرار گرفته است.

جنسیس G70 در مقابل BMW سری 3: مقایسه سدان های اسپرت + فیلم

 

این خودرو نه تنها ارزش بیشتری نسبت به خودرو‌های دیگر مانند ب ام و سری ۳ دارد و رانندگی جذاب تری را فراهم می کند، بلکه تجربه‌ای به همان اندازه ممتاز را ارائه می‌دهد. جنسیس از نظر ظاهری بسیار زیباست، با موتور چهار سیلندر توربوشارژ یا V-۶ توئین توربو در دسترس است که نیرو را به عقب یا هر چهار چرخ می‌فرستد.

جنسیس G70 در مقابل BMW سری 3: مقایسه سدان های اسپرت + فیلم

 

 در حالی که این سدان اسپرت با کیا استینگر پلتفرم مشترکی دارد، اما با امکانات متفاوتی عرضه می شود. قیمت جنسیس G۷۰، به دو انتخاب موتور بستگی دارد: یک چهار سیلندر توربوشارژ (۲.۰T) و دو توربو V-۶ (۳.۳T)؛ در حالی که هر دو دارای یک گیربکس اتوماتیک استاندارد هستند، تنها ۲.۰T دیفرانسیل عقب دارای گیربکس دستی اختیاری است.

جنسیس G70 در مقابل BMW سری 3: مقایسه سدان های اسپرت + فیلم

 

یکی از معایب‌ این خودرو که شاید برای خیلی‌ها مزیت باشد، سیستم تعلیق نرم آن خواهد بود که چندان مناسب بازار استرالیا نیست. سیستم فرمان اتومبیل دقیق بوده و پاسخ مناسبی به درخواست‌های شما می‌دهد که در نسخه چهارچرخ محرک به دلیل افزایش وزن اتومبیل، عملکرد آن اندکی کم رنگ می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها