کد خبر : 74057

فولکس واگن تایگو | نسخه اروپایی نیووس

فولکس واگن تایگو | نسخه اروپایی نیووس

تایگو ۲۰۲۲ به عنوان شاسی بلندی جمع و جور و اقتصادی از محصولات شرکت فولکس واگن است.

به گزارش  خودروتک به نقل از صدا و سیما؛ شرکت آلمانی فولکس واگن، تایگو - Taigo -۲۰۲۲ را به عنوان شاسی بلند جمع و جور  برای عرضه به بازار تولید کرده است. 
 
نام "تایگو" نیز معادل اروپایی نیووس است. نیووس محصولی از فولکس واگن است که سال ۲۰۲۰ در برزیل روی خط تولید قرار گرفت.
 
اکنون این خودرو برای عرضه در بازار اروپا مورد توجه قرار گرفته و اسپانیا کشوری است که فولکس واگن برای مونتاژ اروپایی محصول خود در نظر دارد. 
 

این خودرو ابعادی برابر با ۴۲۶۶ میلیمتر در طول، ۱۷۵۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۹۳ میلیمتر در ارتفاع دارد و فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با ۲۵۶۶ میلیمتر است.

 

کارشناسان بر این باورند که احتمال موفقیت تایگو به دلیل ساختار سقفی که آن را شبیه به کراس‌اوور‌های کوپه کرده، بیشتر باشد.

 

مشخصات فنی آلفارومئو جولیا

 
برای این خودرو ۳ پیشرانه در نظر گرفته شده است. نسخه پایه یک لیتری ۳ سیلندر توربو با ۹۵ و ۱۱۰ اسب‌بخار قدرت است. نسخه آخر ۱.۵ لیتری توربو با ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت است. سیستم خودران سطح ۲، نمایشگر ۹.۲ اینچی، شارژر بی‌سیم، رینگ‌های ۱۸ اینچ و چراغ‌های LED از جمله آپشن‌های استاندارد فولکس‌واگن تایگو هستند. در بخش جعبه دنده نیز نمونه ۵ و ۶ سرعته دستی در کنار نمونه ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک قابل سفارش است.
 

مشتریان می‌توانند تایگو را با تعداد زیاد به امکاناتی از جمله صفحه‌ نمایش لمسی ۹٫۲ اینچی، شارژ بی سیم، رینگ‌های ۱۸ اینچی و ویژگی‌های مختلف کمک راننده سفارش بدهند.

با وجود خط سقفی که خیلی زیبا به نظر می‌رسد، محفظه‌ی بار همچنان می‌تواند ۴۳۸ لیتر بار و چمدان را در خود جای بدهد که با مدل T-Cross قابل مقایسه است.

 

هنوز قیمت این خودرو مشخص نشده است و در زمان عرضه مشخص خواهد شد. فولکس واگن در نظر دارد این محصول را در ۲۸ کشور شامل اتحادیه اروپا به علاوه ترکیه و آفریقا عرضه کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها