کد خبر : 73049

کادیلاک XT5 مدل 2022 | به روزرسانی مخصوص جوانان

کادیلاک XT5 مدل 2022 | به روزرسانی مخصوص جوانان

کادیلاک به تازگی پکیج ترمز برمبو را به روی مدل XT۵ ارائه کرده و گفته است که این ترمز‌ها یرای نسخه‌های اسپرت این مدل ارائه می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - کابین مجهز آن هنگام حرکت آرام است و فضای زیادی برای چهار بزرگسال و چمدان‌هایشان وجود دارد. یک موتور توربوشارژ چهار سیلندر استاندارد و یک موتور V-۶ اختیاری در آن در دسترس است.  تریم اسپرت XT۵ اکنون با ترمز‌های برمبو با کالیپر‌های قرمز رنگ برای سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود و طراحی چرخ‌های ۲۰ اینچی جدید نیز در دسترس است؛ در غیر این صورت، XT۵ بدون هیچ تغییر قابل توجه دیگری وارد سال مدل جدید می‌شود.

مدل ​​Premium Luxury، نسخه ای لوکس از این خودرو است که با ویژگی‌های استاندارد مانند تودوزی چرمی، فرمان گرم شونده، شارژ بی سیم و غیره ارائه می شود. 

چهار سیلندر توربوشارژ استاندارد، ۲۳۷ اسب بخار قدرت دارد و V-۶ اختیاری گشتاور ۳۱۰ پوند فوتی را تولید می‌کند. با هر یک از این موتورها، با رقبای عملکرد محور مانند پورشه ماکان S که ۳۴۰ اسب بخار قدرت تولید می کند، قابل مقایسه نیست. 

کادیلاک XT5 2022

 

این خودرو در تمام شرایط رانندگی به خوبی عمل می کند و به راننده اطمینان خاطر می دهد که مشکلی پیش نخواهد آمد.  فرمان دقیق است، اما فاقد هرگونه بازخورد است؛ فضای مسافری قابل قبول است و همان امکانات لوکسی را دارد که یک کادیلاک مدرن دارد.

کادیلاک XT5 2022

 

مواد به کار رفته در کابین XT۵ ، مجلل به نظر می‌رسند، اما وقتی به طور کلی در نظر گرفته شوند، نتیجه طراحی بدون تمرکز به نظر می‌رسد. چیدمان داخلی خوب است و موقعیت رانندگی مطلوب است و برای مدل ۲۰۲۰، مواد داخلی بهتر، ارگونومی بهبود یافته و ویژگی‌های ارتقا یافته‌ای مانند پشت آمپری دیجیتال جدید یافت می شود.

کادیلاک XT5 2022

 

حتی کراس اوور‌های لوکس نیز باید کاربردی باشند و XT۵ در این رده عالی است. فضای بار بالاتر از حد متوسط، سطل‌هایی برای قرار دادن اقلام کوچک‌تر و صندلی عقب که به راحتی جمع می‌شود که این  اجازه را می‌دهد تا به راحتی از لاینر لوکس به مکانی برای استراحت  تبدیل شود. 

کادیلاک XT5 2022

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها