کد خبر : 73003

اختصاصی خودروتک،

فیدلیتی پرستیژ رقیب جدی چری تیگو 7 پرو | قیمت، مشخصات فنی و آپشن‌ها

فیدلیتی پرستیژ رقیب جدی چری تیگو 7 پرو | قیمت، مشخصات فنی و آپشن‌ها

جتور X70 علیرغم مدت کوتاهی که در بازارهای بومی چین و سایر بازارها عرضه شده، با استقبالی خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. اکنون گفته می‌شود تیپ پلاس این خودرو قرار است با نام فیدلیتی پرستیژ در بازار کشور عرضه شود.

به گزارش خودروتک ، دو محصول اخیر گروه بهمن یعنی دیگنیتی و فیدلیتی با اقبالی قابل توجه از سوی مشتریان مواجه شد.

به نظر می‌رسد این خودروساز داخلی در تدارک عرضه ویرایشی جدید از مدل دوم یعنی فیدلیتی است که با پسوند پرستیژ شناخته می‌شود.

تا اینجای کار فیدلیتی موجود به اسم پرایم دو تیپ 5 و 7 نفره در بازار دارد و نسخه پرستیژ را می‌توان گزینه‌ای لوکس‌تر از آن تلقی کرد. اگرچه پلتفرم هر دو مدل یکی است ولی ویرایش پرستیژ از پیشرانه بهتری برخوردار است.

 

آپشن‌های فیدلیتی پرستیژ

اگرچه هنوز کاتالوگ رسمی این خودرو از سوی گروه بهمن منتشر نشده ولی در وبسایت‌های رسمی برای این خودرو آپشن‌ها و تجهیزات زیر لیست شده است.

آپشن‌هایی مانند دستیار صوتی، سیستم هشدار نقطه کور و هشدار تصادف، رادار تغییر مسیر و خروج از خط، سنسور پارک جلو و عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک با تنظیمات اختصاصی ردیف عقب، سانروف پانورامیک، نمایشگرهای دوگانه، دوربین ۳۶۰ درجه - عقب و جانبی، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، روکش صندلی چرمی، صندلی‌های جلو با تنظیمات برقی و حافظه، رهیاب، آینه‌های جانبی تاشونده برقی گرم‌کن‌دار، درب هوشمند صندوق‌عقب، کروز کنترل تطبیقی، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، شش عدد کیسه هوا، سیستم کنترل کشش، کنترل پایداری، سیستم‌های کنترل توقف در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری و ترمز خودکار.

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ

همانطور که گفته شد، فیدلیتی پرستیژ از پیشرانه بهتری نسبت به پرایم استفاده می‌کند. در حال حاضر نسخه موجود در ایران مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با 156 اسب‌بخار نیرو و 230 نیوتن‌متر گشتاور است.

در حالی که مدل پرستیژ دارای یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو با 197 اسب‌بخار نیرو و 290 نیوتن‌متر گشتاور است.

دیگر تفاوت عمیق این دو خودرو جعبه‌دنده‌هایشان است که در مدل موجود 6 سرعته و در مدل آینده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است.

قیمت و رقبای فیدلیتی پرستیژ

با توجه به کلاس بدنه و طراحی، به راحتی می‌توان پیش‌بینی کرد که اولین رقیب این خودرو در بازار ایران چری تیگو 7 پرو که حالا با برند جدید فونیکس شناخته می‌شود است.

با این حال در آینده نیز پرستیژ با رقبای دیگری مانند روجیانگ X5 از شرکت مکث موتور، سوئیست DX7 از شرکت مانیان خودرو هایما 8S از ایران‌خودرو روبرو شود.

تمام اینها یعنی فیدلیتی پرستیژ به طور حتم با کف قیمتی یک میلیارد تومان در کشور عرضه خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها