کد خبر : 72907

مقایسه هوندا آکورد و مزدا 6 + تصاویر

مقایسه هوندا آکورد و مزدا 6 + تصاویر

تفاوت بین هوندا آکورد ۲۰۱۹ با سدان مزدا ۶ را در این گزارش مورد بررسی قرار داده ایم.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران،  هر یک از این خودرو‌های خانوادگی چهار در، کارآیی و امکانات مختلفی دارند و در داخل نیز جادار هستند.  آکورد نسل دهم هوندا که برای سال مدل ۲۰۱۸ معرفی شد، دنیای خودرو را شوکه کرد.

هوندا با حصول اطمینان از تجربه کامل آکورد، یک مدل تورینگ درجه یک را به ارزیابی ها ارسال کرد، مدلی که مجهز به تزئینات چرمی، سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو، استارت دکمه‌ای، گرمکن صندلی‌های عقب و موارد دیگر است.

در مقابل، مزدا ۶ نسل فعلی کمی قدیمی‌تر از رقیب خود است که قدمت این سدان به حدود سال ۲۰۱۲ باز می‌گردد. این خودرو در سال ۲۰۱۸ به روز شد و در میان بسیاری از ترفند‌های دیگر، فضای داخلی به روز شده، ساختار بدنه تقویت شده و سیستم تعلیق مجدد را به دست آورد.

1

هر دو مدل دارای موتور‌های چهار سیلندر توربو شارژ هستند. موتور هوندا دارای موتور ۲.۰ لیتر است که ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۲۷۳ پوند فوت حداکثر گشتاور تولید می کند. مزدا دارای موتور نیم لیتری است که ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۲۷ پوند فوت گشتاور تولید می کند.

کابین مزدا ۶ به دلیل داشتن چرم ناپا و تریم اولتراسوئد دوخته شده، لوکس تر از هوندا است، اما آکورد به دلیل داشتن پلاستیک هایی که در کابین استفاده شده، زیباتر از مزدا به چشم می آید و دارای سیستم صوتی Bose با ۱۱ بلندگو و فرمان گرم شونده است.

3

  

44

متأسفانه، سیستم اطلاعات سرگرمی در آکورد به خوبی مزدا نیست و صفحه لمسی آن در هنگام حرکت خودرو غیرفعال می‌شود، اما دارای سیستم اپل کارپلی و اتواندروید است. 

5

  

6

هر دوی این سدان‌ها مکمل کاملی از کمک‌های راننده مانند مواردی چون نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و ... دارند. آن‌ها همچنین جزو بهترین انتخاب‌های ایمنی IIHS به شمار می آیند.

7

 

8

فراتر از آن، هر کدام دارای یک نمایشگر هدآپ و حتی صندلی‌های جلو تهویه‌شونده برای خنک نگه داشتن محیط خودرو هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها