کد خبر : 72825

اولین اطلاعات از پورشه کاین S هیبریدی 2022 منتشر شد

اولین اطلاعات از پورشه کاین S هیبریدی 2022 منتشر شد

پورشه به تازگی گفته است که به زودی از کاین توربو ۲۰۲۲ و توربو S E-Hybrid رونمایی خواهد کرد و اکنون برخی اطلاعات این خودرو را منتشر کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، این خودرو با موتور یک موتور توربو V-۸ توئین توربو می تواند قدرتی معادل ۵۴۱ اسب بخار تولید کند و نسخه S E-Hybrid با یک موتور الکتریکی، می تواند ۶۷۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

 این SUV‌ها در کنار شتاب خوب، هندلینگ مناسبی را ارائه می کنند. کاین توربو با توجه به قیمت بالایی که دارد، با یک فضای داخلی باکیفیت همراه با ویژگی‌هایی از جمله نمایشگر بزرگ ۱۲.۳ اینچی اطلاعات سرگرمی و Wi-Fi داخلی عرضه می‌شود. افرادی که به دنبال تجهیزات بیشتر مانند صندلی‌های ماساژور و کنترل آب و هوای چهار منطقه‌ای هستند می توانند با پرداخت هزینه بیشتر، به این امکانات دسترسی داشته باشند.

بزرگترین تغییرات سال ۲۰۲۲ در قالب توربو GT کوپه جدید رخ می‌دهد، اتواندروید هم اکنون در سراسر این محدوده استاندارد است. در غیر این صورت، کاین توربو تا حد زیادی بدون تغییر نسبت به مدل سال گذشته باقی می‌ماند.

پورشه کاین توربو / توربو S E-Hybrid 2022

 

اگرچه کاین توربو S E-Hybrid یک پکیج با قدرت، شتاب و مصرف سوخت بیشتر نسبت به کاین توربو است، اما به طور قابل توجهی گران‌تر بوده و قیمت آن بیش از ۳۵ هزار دلار است. در مقایسه، مدل توربو ۵۴۱ اسب بخاری، که هنوز هم می‌تواند در کمتر از چهار ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد، نسبتاً ارزش بهتری دارد.

پورشه کاین توربو / توربو S E-Hybrid 2022

 فضای داخلی پورشه کاین توربو از مواد باکیفیت تشکیل شده است؛ کابین کاملاً قابل تنظیم است، زیرا پورشه به شما امکان می‌دهد همه چیز را از تزئینات داخلی گرفته تا رنگ‌های کمربند ایمنی و مواد سطح را به‌صورت جداگانه انتخاب کنید.

همچنین لیستی از امکانات از جمله صندلی‌های اسپرت، صندلی‌های جلو ماساژور، صندلی‌های جلو و عقب دارای گرم‌کن و تهویه‌ دار و کنترل تهویه مطبوع چهار منطقه‌ای وجود دارد.

پورشه کاین توربو / توربو S E-Hybrid 2022

 تمامی مدل‌های کاین توربو دارای فرمان گرم کن و گرمکن صندلی‌های جلو و عقب هستند. پشت آمپری شبیه به پورشه ۹۱۱ است، با یک سرعت سنج آنالوگ در کنار دو صفحه نمایش ۷.۰ اینچی که اطلاعات قابل انتخاب از جمله نقشه‌های ناوبری را نمایش می‌دهد.
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها