کد خبر : 72538

مقایسه داغ | کیا اسپرتیج 2020 بخریم یا هیوندای توسان 2020؟

مقایسه داغ | کیا اسپرتیج 2020 بخریم یا هیوندای توسان 2020؟

در این گزارش مشخصات هیوندای توسان سال ۲۰۲۰ در مقابل کیا اسپورتیج سال ۲۰۲۰ بررسی شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، هیوندای توسان و کیا اسپورتیج دو گزینه پرتقاضا در بخش کراس اوور‌های کامپکت هستند.

هیوندای توسان: هیوندای توسان با دو موتور عرضه می‌شود که شامل یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر ۱۶۱ اسب بخاری یا یک چهار سیلندر ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۸۱ اسب بخار است. هر دو موتور با یک گیربکس استاندارد ۶ سرعته اتوماتیک ارائه می‌شوند و سیستم چهار چرخ متحرک به صورت آپشن در دسترس است.

کیا اسپورتیج: اسپورتیج با نسخه ۱۸۵ اسب بخاری موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری یا ۲.۰ لیتری توربوی ۲۴۰ اسب بخاری موجود است. مانند توسان، این خودرو نیز در هر دو گزینه موتور به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل است.

01

 

02

هیوندای توسان: توسان یک صفحه نمایش لمسی رنگی ۷.۰ اینچی را به صورت استاندارد ارائه می‌دهد که با اپل کارپلی و اتواندروید همراه با سیستم صوتی با ۶ بلندگو عرضه می‌شود. این کراس اوور همچنین دارای ویژگی‌های ایمنی استاندارد مانند سیستم جلوگیری از برخورد از جلو، هشدار توجه راننده، دستیار حفظ خطوط و ... است.

نظارت بر نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی ​​با توقف و حرکت، مانیتور دید فراگیر، هشدار ترافیک از عقب، کمک جلوگیری از برخورد از جلو با تشخیص عابر پیاده، کمک نور بالا، صندلی‌های جلو دارای تهویه، صندلی‌های عقب گرمکن، صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی، شارژ بی سیم تلفن، برف پاک کن‌های حسگر باران و پورت‌های USB ردیف دوم نیز موجود است.

03

  

04

کیا اسپورتیج: اسپورتیج برای سال ۲۰۲۰ به‌روزرسانی های داخلی را بیشتر دریافت کرده است. صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی بزرگترین تغییر است که در همه اسپورتیج ها موجود است و همچنان از اپل کارپلی و اتواندروید پشتیبانی می‌کند. ترمز و هشدار اضطراری خودکار، هشدار حفظ / خروج از خط، هشدار توجه راننده و چراغ‌های جلوی خودکار همگی استاندارد هستند.

از دیگر فناوری‌های موجود می‌توان به تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، صندلی‌های دوتایی برقی جلو، شارژر تلفن بی‌سیم و سیستم صوتی Harman Kardon اشاره کرد. سیستم UVO کیا همچنین به دارندگان این امکان را می‌دهد که اسپورتیج خود را از راه دور از طریق تلفن هوشمند راه اندازی کنند.

 

05

06

هیوندای توسان: قیمت توسان برای مدل پایه از ۲۴ هزار و ۶۷۰ دلار شروع می‌شود.  پیشرانه ۲.۴ لیتری FWD از ۲۵ هزار و ۶۰۰ دلار شروع می‌شود، در حالی که قیمت خودرو برای توسان آلتیمیت با موتور ۲.۴ لیتری و AWD به ۳۴ هزار و ۴۲۰ دلار می‌رسد. ارزان‌ترین مدل AWD، توسان SE با موتور ۲.۰ لیتری، از ۲۶ هزار و ۷۰ دلار شروع می‌شود.

کیا اسپورتیج: قیمت اسپورتیج در ایالات متحده برای مدل پایه از ۲۵ هزار و ۱۱۰ دلار شروع می‌شود. قیمت موتور ۲.۰ لیتری توربو FWD از ۳۴ هزا رو ۷۱۰ دلار شروع می‌شود، در حالی که قیمت خودرو برای اسپورتیج SX توربو با سیستم AWD از ۳۶ هزار و ۲۱۰ دلار شروع می‌شود. ارزان‌ترین مدل AWD، Sportage LX AWD، از ۲۶ هزار و ۶۱۰ دلار شروع می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها