کد خبر : 71609

نگاهی به تویوتا سوپرا 2022 | اسپرت خاص به سبک تویوتا

نگاهی به تویوتا سوپرا 2022 | اسپرت خاص به سبک تویوتا

شایعه شده است که سوپرا بعداً در طول دوره تولید خود موفق خواهد شد. علیرغم پتانسیل عملکرد، سیستم تعلیق سوپرا به اندازه کافی برای رانندگی روزانه قابل قبول است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ تویوتا در سوپرا ۲۰۲۱، بیشتر شاسی و پیشرانه‌های خود را با بی ام و Z۴ به اشتراک می‌گذارد. این خودرو شخصیت متمایز خود را ارائه می‌کند و برای رانندگی فوق‌العاده است. دو پیشرانه توربوشارژ مختلف - چهار خطی و شش خطی - ارائه می‌شوند که هر دو چرخ‌های عقب را از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک هدایت می‌کنند.

 یک دستی شش سرعته ترجیح داده می‌شود. صادقانه بگویم، این اتوماتیک کار بسیار خوبی را انجام می‌دهد، دنده‌ها را به خوبی تعویض می‌کند و به سرعت به تعویض دنده‌های سوپرا پاسخ می‌دهد. ما بسیار تحت تأثیر Supra هستیم، ما آن را به عنوان انتخاب سردبیران و در فهرست سالانه ۱۰ بهترین دو سال متوالی خود نامگذاری کرده ایم. کابین راحت آن، در حالی که اندازه مناسبی برای هر راننده نیست، به زیبایی تمام شده است. کانورتیبل می‌خواهید؟ سپس شما باید Z۴ را تهیه کنید. سوپرا فقط به صورت کوپه موجود است.

2021 Toyota Supra

 تنها یک سال پس از معرفی مجدد سوپرا، تویوتا در حال افزایش گرمای موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ این خودرو است و قدرت خود را از ۳۳۵ به ۳۸۲ اسب بخار افزایش می‌دهد. برای کمک به سوپرا برای گسترش دامنه خود، این شرکت همچنین چهار دستگاه را اضافه می‌کند. مدل سیلندر به خط تولید، که توسط یک توربوشارژ ۲.۰ لیتری خطی ۴ که ۲۵۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

نسخه ویژه A۹۱ به صورت استاندارد با موتور شش سیلندر عرضه می‌شود و مجموعه‌ای از موارد ظاهری را به داخل و خارج اضافه می‌کند تا آن را از مدل‌های معمولی سوپرا متمایز کند. صفحه نمایش استاندارد ۶.۵ اینچی اطلاعات سرگرمی سال گذشته از بین رفته است. صفحه نمایش بزرگتر ۸.۸ اینچی در حال حاضر به صورت استاندارد در سراسر خط تولید است.

 

2021 Toyota Supra

 اگرچه احساس رانندگی با سوپرا ۲.۰ جدید چهار سیلندر از بین نمی‌رود، اما پیش بینی می‌کنیم که مدل شش سیلندر خطی برای اکثر خریداران ارزش هزینه ارتقاء را داشته باشد. ما از بسته Driver Assist صرف نظر می‌کنیم. کروز کنترل تطبیقی، مانیتورینگ نقطه کور، و کمک محوری بین خطوط را اضافه می‌کند که بیشتر آزاردهنده است تا مفید. با خرید یک سوپرا یک عضویت یک ساله در انجمن ملی ورزش خودرو و یک روز رایگان در یک رویداد رانندگی با عملکرد بالا ارائه می‌شود. پولی که با انتخاب نکردن بسته Driver's Assist صرفه جویی می‌شود، عاقلانه برای زمان اضافی پیست و لاستیک‌های زاپاس خرج می‌شود.

2021 Toyota Supra

 تمامی مدل‌های سوپرا با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند و فقط با دیفرانسیل عقب عرضه می‌شوند. در مسیر آزمایشی، سوپرا ۳.۰ بلندمدت ۲۰۲۰ ما اعداد شتاب قابل توجهی را ارائه کرد: صفر تا ۶۰ مایل در ساعت در ۳.۷ ثانیه و صفر تا ۱۰۰ مایل در ساعت در ۹.۵. این آن را در لیگ‌های بزرگ در برابر شور کامارو، پورشه کیمن GTS و BMW M۲ Competition قرار می‌دهد. در واقع، حتی سریع‌تر از نسل چهارم سوپرای افتخاری است که از یک شش سیلندر خطی توربوشارژ متوالی با ۳۲۰ اسب بخار نیرو استفاده می‌کرد. شرم آور است که گیربکس دستی در دسترس نیست، اما امید به طور کامل از بین نمی‌رود.

شایعه شده است که سوپرا بعداً در طول دوره تولید خود موفق خواهد شد. علیرغم پتانسیل عملکرد، سیستم تعلیق سوپرا به اندازه کافی برای رانندگی روزانه قابل قبول است. فرمان آن دقیق، وزن مناسب و مستقیم است که شخصیت سرگرم کننده آن را در رانندگی افزایش می‌دهد. مدل چهار سیلندر ارزان‌تر برای سال ۲۰۲۱ جدید است و سرعت صفر تا ۶۰ مایل در ساعت ۴.۷ ثانیه را در مسیر آزمایشی ما ارائه می‌کند. این سریعتر از پسر عموی آلمانی سوپرا - BMW Z۴ - است که زمان صفر تا ۶۰ مایل در ساعت ۵.۰ ثانیه را مدیریت کرد.

2021 Toyota Supra

 کابین خلبان متمرکز بر راننده تنگ است و اگرچه سقف دو حبابی فضای بیشتری برای سر فراهم می‌کند، بلندترین رانندگان احساس خفگی می‌کنند. فضای بار نیز به همین ترتیب تنگ است، اما فضای بار (که از طریق یک هاچ بک قابل دسترسی است) باید به اندازه کافی جادار باشد تا بتوان چند کیسه دوشاخه، خرید یک هفته مواد غذایی برای دو نفر و شاید حتی مجموعه‌ای از چوب‌های گلف بسته به حجیم بودن کیف داشته باشد.

2021 Toyota Supra

 در آزمایش خود، موفق شدیم چهار چمدان دستی را در پشت صندلی‌های عقب قرار دهیم. قسمت اعظم فضای داخلی تویوتا با Z۴ مشترک است، بنابراین کسانی که با تابلو برق و سیستم اطلاعات سرگرمی BMW آشنا هستند احساس خوبی در خانه خواهند داشت.
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها