کد خبر : 68704

مقایسه هیوندای النترا و هوندا سیویک

مقایسه هیوندای النترا و هوندا سیویک

در این گزارش تفاوت‌های مهم بین ۲ خودرو هوندا سیویک و هیوندای النترا را توضیح داده ایم.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، النترا یکی از جمع و جورترین سدان هایی است که تاکنون هیوندای ساخته است و در عین جمع و جور بودن، مقدار زیادی فضا برای سرنشینان به همراه فناوری های مدرن ارائه می دهد. خودروی مورد مقایسه با هیوندای النترا، جدیدترین نسل از هوندا سیویک است. سیویک را می توان یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین خودروهای سال به شمار آورد.

سیویک: اگر بخواهیم از ظاهر بیرونی هوندا سیویک بگوییم، به جرات می توان گفت که این خودرو اکنون دارای ظاهری مرتب و دلپسند است که هر راننده ای درهای آن راباز می کند، گویی همانی را می خواهد که انتظار داشت!. اکنون در جدیدترین مدل هوندا، طراحی داشبورد قدیمی از بین رفته است.

اکنون این خودرو دارای ظاهری باریک و شسته رفته است، این طراحی تمیز حتی در داخل نیز به چشم می خورد به طوری که اکنون دسترسی به بسیاری از کنترل ها که روی کنسول مرکزی به کار برده شده، بسیار راحت است. 

مقایسه هوندا سیویک و هیوندای النترا + فیلم

 

نکته ای که در طراحی آپشن های این خودرو وجود دارد، کیفیت مواد بالا است که اکنون شاهد موادباکیفیت در آن هستیم.  پلاستیک‌های به کار رفته بسیار مقاوم هستند و کاملا می توان به آنها حس خوب داشت. همانطور که در نسل های قبلی سیویک دیده بودیم، این خودرو در فضای داخلی بسیار آپشن های پیشرفته و مطابق روز دارد.

مقایسه هوندا سیویک و هیوندای النترا + فیلم

 

النترا: النترا به اندازه سیویک مینیمالیسم یا همان ساده گری  را هدف قرار نمی‌دهد. مطمئناً این خودرو به اندازه سیویک باریک و جذاب است اما این خودرو این ظرافت طراحی را مخفی کرده است. این خودرو در فضای داخلی بسیار شیک طراحی شده است، به طوری که در طراحی داشبورد خاص بودن آن کاملا به چشم می خورد. 

 

مقایسه هوندا سیویک و هیوندای النترا + فیلم

 

 

در مرکز داشبورد کنسولی به کار رفته است که در آن تمام کنترل ها به چشم می خورد. مانند هوندا، هیوندای نیز به جای دکمه‌های فشاری موجود در آکورد و سوناتا از تنظیمات تعویض دنده سنتی استفاده کرده است. 

از نظر اندازه النترا فضای خوبی را سرنشینان فراهم می کند به طوری که اکنون دارای بیش از یک اینچ فضای بیشتر برای فاصله بین سر و سقف است و از طرفی فضای پا نیز از نظر ظاهری با هوندا یکی است. النترا همچنین فضای بیشتری را برای سرنشینان صندلی عقب ارائه می‌دهد و ممکن است سیویک نیز کمی وسیع‌تر باشد.

 

مقایسه هوندا سیویک و هیوندای النترا + فیلم

 صندلی های جلو در النترا بسیار راحت هستند و نسبت به سیویک مسطح هستند و  مانند هوندا، هر چهار صندلی دارای قابلیت گرم کننده است.  

 هوندا، سیویک را با یکی از زیباترین فضاهای داخلی پوشانده است و همانند مزدا ۳، دارای یک کلاس با کیفیت است و در بازار‌های برتر قرار دارد. النترا در داخل فضای کمی بیشتری را دارد اما در آن از نوعی پلاستیک استفاده شده است که بسیار مطلوب نیستند.

 

مقایسه هوندا سیویک و هیوندای النترا + فیلم

 
در بالای داشبورد سیویک یک صفحه نمایش لمسی ۹.۰ اینچی قرار دارد که به بسیار منحصر به فرد طراحی شده است. این محصول دارای سیستم اطلاعات سرگرمی مختص هوندا است. این صفحه نمایش بزرگتر همچنین از ویژگی‌های بی سیم Apple CarPlay و Android Auto برخوردار است و در تریم‌های پایین تر، از صفحه نمایش ۸.۰ اینچی استفاده می‌کنند. 

هوندا همچنین یک صفحه نمایش دیجیتال ۱۰.۲ اینچی دارد که بسیار منحصر به فرد طراحی شده است؛ در این صفحه نمایش شاهد انواع اطلاعات مفید در خصوص خودرو وجود دارد و راننده به راحتی روی آن تسلط دارد.

 

مقایسه هوندا سیویک و هیوندای النترا + فیلم

 
در این خودرو همچنین کروز کنترل تطبیقی ​​به طور طبیعی کار می‌کند و در نهایت، سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو چشمگیر به چشم می خورد. 

النترا: با وجود طراحی و تنظیم صفحه نمایش دوتایی در النترا، هنوز هم این آپشن بسیار چشمگیر است. النترا سیستم مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی، آخرین سیستم سرگرمی هیوندای را اجرا می‌کند که بسیار سریع است. یکی از ضعف هایی که این خودرو دارد، نداشتن برخی دکمه های فیزیکی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها