کد خبر : 68671

مرسدس بنز C300e | برگ برنده مقابل ب ام و 330e

مرسدس بنز C300e | برگ برنده مقابل ب ام و 330e

مقرون به صرفه ترین نوع جدید خودروی کلاس C مرسدس بنز با 99 کیلومتر برد برای خودروی برقی از سوی این کمپانی خودروساز ارائه می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس ، جدیدترین خودروی مرسدس بنز می تواند نقطه مقابلی برای خودروهایی با موتور 330e باشد. این خودروی جدید به عنوان یک خودروی برقی هیبریدی تا حد قابل توجهی در مصرف سوخت صرفه جویی می کند.

خودروی مرسدس بنز مدل C300e با برد بالایی که دارد، دو برابر خودروهای دیگر این کمپانی برد دارد. این در حالی است که خودروی BMW 330e تنها 59 کیلومتر برد دارد و کمپانی آئودی حتی نمی تواند تا 2023 خودروی Audi A4 خود را با موتور برقی هیبریدی روانه بازار کند.

موتور الکتریکی این خودرو، توان و قدرت خود را از باتری 4/25 کیلووات در ساعت به دست می آورد که در زیر صندوق عقب تعبیه شده است. این باتری قادر است با نیم ساعت شارژ سریع، حداکثر 55 کیلووات به طور کامل شارژ شود و موتور 127 اسب بخای که با آن کار می کند در گیربکس 9 سرعته اتوماتیک یکپارچه شده است.

به گزارش سیناپرس، خودروی C300e با محرک چهار چرخ به عقب رانده شده و موتور 2 لیتری چهار سیلندری 201 اسب بخاری آن کمک می کند تا خودرو به خودی خود حرکت کند. مجموع خروجی سیستم 8 اسب بخار است که نسبت به قبل کاهش یافته اما همچنان 308 اسب بخار قدرت دارد.

مدل جدید خودروی مدرسدس بنز به دلیل وزن بالایی که دارد یک خودروی سریع محسوب نمی شود و هیچ محدودیت وزنی برای آن در نظر گرفته نشده اما انتظار می رود وزن آن حدود 1850 کیلوگرم باشد.

نهایت سرعت این خودروی برقی 244 کیلومتر بر ساعت است.به گزارش سیناپرس،اما در جدیدترین خودروی کلاس C در قسمت راننده از فناوری های دیجیتال استفاده شده و هم فضای گسترده ای در اختیار راننده قرار دارد و هم لوازم داخلی از جنس مخمل تعبیه شده اند که با همه این امکانات نصف قیمت کلاس S را دارد.

لاستیک های این خودرو 18 اینچی است که از سیستم تعلیق هوای عقب در آن استفاده شده است. فنربندی آن نرم بوده و سواری بسیار بی صدایی را فراهم می کند. این مدل از تعادل خوبی در زمان حرمت برخوردار است اما کار با فرمان آن به اندازه کافی لذت بخش نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها