کد خبر : 68630

مقایسه هوندا CR-V و تویوتا RAV4

مقایسه هوندا CR-V و تویوتا RAV4

در این گزارش تفاوت‌های مهم بین ۲ خودرو هوندا CR-V در مقابل تویوتا RAV4 برای 2021 را توضیح داده ایم.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروهای شاسی بلند این روزها به شدت مورد استقبال عموم قرار گرفته است. از جمله خودروهایی که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است،  هوندا CR-V و تویوتا RAV۴ است که درمجموع بیش از ۸۲۵ هزار فروش در سال داشته است. اکنون قصد داریم در این گزارش این 2 خودرو را مورد بررسی قرار دهیم. 

هوندا CR-V تورینگ ۲۰۲۱ : هوندا CR-V ۲۰۲۱ با موتور توربوشارژ ۴ سیلندر با دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک با پیشرانه هیبریدی و برقی با AWD در دسترس است. ارزان‌ترین مدل چهار چرخ محرک CR-V از نوع EX AWD است که بهای ۲۹۰۶۰ دلاری دارد. قیمت مدل تورینگ هم به ۳۴۷۵۰ دلار می‌رسد، اما عرضه نسخه هیبریدی از اوایل سال آینده احتمالاً بهای این شاسی‌بلند را به مرز ۴۰ هزار دلار نزدیک‌تر خواهد ساخت.

تویوتا RAV۴ ۲۰۲۱:   تویوتا RAV۴ ۲۰۲۱ با موتور ۴ سیلندر با دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک، پیشرانه هیبریدی و برقی با AWD و پیشرانه جدید هیبریدی پلاگین ۲۰۲۱ با AWD (RAV۴ Prime) در دسترس است. بسته به پیشرانه، سطوح تریم شامل LE، SE، XLE، XLE Premium، XSE، Limited، Adventure و TRD Off-Road است. قیمت‌ها از ۲۶ هزار و ۵۰ دلار تا ۴۱ هزار و ۴۲۵ دلار به علاوه هزینه مقصد هزار و ۱۷۵ دلار متغیر است. 

مقایسه هوندا CR-V در مقابل تویوتا RAV4 برای 2021 + فیلم

 

هوندا CR-V تورینگ ۲۰۲۱ : هوندا ۲۰۲۱ CR-V را به موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز می‌کند که ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۹ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. این موتور از یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) برای تغذیه چرخ‌های جلو استفاده می‌کند. سیستم چهارچرخ محرک با قیمت ۱۵۰۰ دلار اختیاری است.

نسخه ترکیبی CR-V از یک پیشرانه هیبریدی دو موتوره مبتنی بر یک موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر استفاده می‌کند و به طور خودکار بین حالت‌های EV Drive، Hybrid Drive و Engine Drive انتخاب می‌کند. مجموع توان خروجی ۲۱۲ اسب بخار است. 

مقایسه هوندا CR-V در مقابل تویوتا RAV4 برای 2021 + فیلم

 

تویوتا یک موتور استاندارد ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر را در RAV۴ ۲۰۲۱ نصب می‌کند. قدرت آن ۲۰۳ اسب بخار و گشتاور آن ۱۸۴ پوند فوت است.  یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیرو را به چرخ‌های جلو هدایت می‌کند مگر اینکه شما AWD را انتخاب کنید که هزینه آن ۱۴۰۰ دلار است. پیشرانه RAV۴ Hybrid بر اساس موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری طراحی شده و گیربکس اتوماتیک را با CVT جایگزین می‌کند.

مقایسه هوندا CR-V در مقابل تویوتا RAV4 برای 2021 + فیلم

 

هر هوندا ۲۰۲۱ CR-V دارای مجموعه‌ای از سیستم‌های پیشرفته کمک رانندگی (ADAS)  است. در تست تصادف توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA)، تویوتا  RAV۴ TRD بالاترین رتبه کلی پنج ستاره را کسب می‌کند. 

در تست تصادف توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA)، هوندا CR-V بالاترین رتبه کلی پنج ستاره را کسب می‌کند.  این موتورسیکلت دارای فناوری Safety Sense  است که شامل  چراغ‌های جلوی اتوماتیک و سیستم تشخیص علائم جاده‌ای می‌شود.

مقایسه هوندا CR-V در مقابل تویوتا RAV4 برای 2021 + فیلم

 

تویوتا دارای یک سیستم سرگرمی و صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی استاندارد در RAV۴ است و همچنین دو بلندگوی استریو به علاوه بلوتوث، رادیو ماهواره‌ای، Apple CarPlay، Android Auto و Amazon Alexa را دارد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها