کد خبر : 67955

نیکولا بجر | پدیده دنیای پیکاپ های هیدروژنی

نیکولا بجر | پدیده دنیای پیکاپ های هیدروژنی

نیکولا یکی از جدیدترین خودروسازهایی است که بجر ۲۰۲۲ را با قدرت ۹۰۶ اسب بخار تولید کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نیکولا یکی از جدیدترین خودروسازهایی است که پا به عرصه رقابت با دیگر خودروسازها گذاشته است. بجر (Badger) ۲۰۲۲ خودرویی است که نیکولا  طراحی کرده و پیکاپی برقی با سوخت هیدروژنی است.

این خودرو‌ دارای برد رانندگی تا 965 کیلومتر، حداکثر خروجی ۹۰۶ اسب بخار و گشتاور ۹۸۰ پوند فوت و مجموعه‌ای جالب از ویژگی‌ها است. کابین آن دارای  یخچال مخفی و همچنین یک مخزن آبی است که توسط سیستم هیدروژنی تغذیه می‌شود.

در گذشته بجر قرار بود با پیشرانه باتری الکتریکی یا هیبریدی باتری الکتریکی/پیل سوختی هیدروژنی عرضه شود. نیکولا ادعا کرده است که این پیکاپ دارای یک باتری ۱۶۰.۰ کیلووات ساعت و یک سلول سوختی اختیاری ۱۲۰.۰ کیلووات ساعت است. کسانی که در ابتدا نسخه الکتریکی را خریداری کردند، پس از آن می‌توانند سیستم پیل سوختی را اضافه کنند.

بنگر ۲۰۲۲؛ پیکاپی خاص از خودروسازی جدید با ۹۰۶ اسب بخار قدرت

این شرکت می‌گوید که بجر قادر است حداکثر خروجی ۹۰۶ اسب بخار و گشتاور ۹۸۰ پوند فوت را تولید کند، اما خروجی پیوسته آن ۴۵۵ اسب خواهد بود. گفته می‌شود سریع‌ترین نسخه در عرض ۲.۹ ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

اکنون تنها فقط یک تصویر داخلی از بجر منتشر شده است و بر اساس تصویر نشان داده شده می توان گفت که پیکاپ  دارای ترکیبی از عناصر سبک معمولی و آینده نگرانه در داخل است. داخل آن را نیکولا بسیار ساده طراحی کرده است، یک کنسول مرکزی سنتی با چند دستگیره و همچنین یک سیستم نوآورانه در داخل کابین به چشم می خورد که برای ایمن کردن بار‌ها در نظر گرفته شده بود.

بنگر ۲۰۲۲؛ پیکاپی خاص از خودروسازی جدید با ۹۰۶ اسب بخار قدرت

نیکولا همچنین در داخل از صندلی‌های بسیار راحتی استفاده کرده است که حداکثر برای پنج نفر طراحی شده است. موادی که در داخل به کار رفته  کاملاً ضد آب است. با توجه به اینکه هیچ جزئیاتی در مورد اندازه بار آن منتشر نشده است اما گفته شده که بجر خروجی ۱۵ کیلوواتی برای تامین تجهیزات کمپینگ و ابزار‌های برقی ارائه می‌دهد.

بنگر ۲۰۲۲؛ پیکاپی خاص از خودروسازی جدید با ۹۰۶ اسب بخار قدرت

در نهایت باید گفت اطلاعات زیادی در مورد ویژگی‌های سرگرمی و ارتباطی بجر منتشر نشده است. تنها تصویری که از فضای داخلی کامیون منتشر شده یک صفحه نمایش عظیم افقی در وسط داشبورد است. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها