کد خبر : 67196

نگاهی به ب ام و X7 تام کروز که به سرقت رفت + عکس

نگاهی به ب ام و X7 تام کروز که به سرقت رفت + عکس

ب ام و تام کروز در جریان فیلمبرداری فیلم سینمایی "ماموریت غیرممکن" به سرقت رفت.

 به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروی BMW ایکس 7 تام کروز بازیگر سرشناس هالیوود هنگام فیلمبرداری در بیرمنگام، انگلستان به سرقت رفت.

به‌گفته پلیس، این خودرو از خیابان "چرچ" دزدیده شد و بعد از مدت کوتاهی پیدا شد.

اما این خودرو چه مشخصاتی دارد؟

BMW ایکس 7 را می‌توان بزرگ ترین خودرو در خط تولید این شرکت، به شمار آورد که می‌تواند هفت نفر را به راحتی در خود جای دهد.  این شاسی بلند خاص در 2 نسخه xDrive40i و M50i تولید شده که نسخه xDrive40i از موتور 335 اسب بخاری، توربوشارژ 3 لیتری 6 خطی توربوشارژر برخوردار است. در مقابل M50i دارای موتور 4.4 لیتری 8 سیلندر توربوشارژ دوقلو است که 523 اسب بخار قدرت دارد.

هر دو موتور با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک کار می‌کنند و سیستم چهار چرخ محرک استاندارد است. مرسدس بنز کلاس GLS و  رنج روور از رقبای این شرکت هستند. نکته حائز اهمیت، سواری و هندلینگ بسیار عالی این خودرو است که راحتی فوق العاده‌ای را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

این شاسی بلند دارای امکانات مختلفی از جمله قابلیت اتصال به تلفن هوشمند Android Auto، گرم کن فرمان و صندلی‌ و دارای تهویه است.

اما این شرکت مدل X7 سال 2021 را مجهز به چه ویژگی‌های خاصی کرده است؟

از جمله امکانات خاص این خودرو می‌توان به پنل ابزار دیجیتال 12.3 اینچی، سیستم چندرسانه ای، صفحه لمسی 12.3 اینچی ناوبری با به روز رسانی نقشه‌های هوایی اتصال Android Auto و Apple CarPlay، هشدار برخورد به جلو با کاهش تصادف در شهر، سیستم رانندگی بدون دست با سرعت پایین در دسترس است.

BMW ایکس 7 یکی از مجلل‌ترین خودرو‌های بی ام و است که در اصل برای ثروتمندان طراحی شده است و علاوه بر مجلل بودن، دارای عملکرد چشمگیری است.

اما خودروی تام کروز، دارای موتور 4.4 لیتری توربو V8 با قدرت 523 اسب بخار است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ظاهراً این خودرو در یک منطقه امن و محافظت شده پارک نشده بود و همین عامل باعث سرقت خودرو این ابر قهرمان شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها