کد خبر : 66417

مسابقه درگ بین لامبورگینی اوروس و ب ام و X6M

مسابقه درگ بین لامبورگینی اوروس و ب ام و X6M

ب ام و X ۶ M Competition در مقابل لامبورگینی Urus قرار داده شده است تا مشخص شود کدام یک سریع‌تر است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، افراد زیادی علاقه به خودروهای شاسی بلند و کراس اوورهای لوکس و گران قیمت دارند، خودروهایی که در عین لوکس بودند دارای سرعت بالایی هستند. هم اکنون تیمی تصمیم گرفته اند 2 خودرو شاسی بلند و لوکس ب ام و X۶M و لامبورگینی Urus را در مقابل یکدیگر قرار دهند که مشخص شود سرعت کدام یک بیشتر است. 

اما آیا سریع‌ترین کراس‌ اوور کوپه ب‌ ام‌ و می‌تواند در مقابل کراس‌ اوور بحث‌برانگیز لامبورگینی را در ۴۰۰ متر قد علم کند؟ تیم کارواو برای فهمیدن پاسخ این سؤال به همان باند فرودگاه همیشگی رفته‌اند.

اکنون ب ام و X۶M Competition در مقابل لامبورگینی Urus قرار داده شده و مشخص نیست راننده هر کدام از آنها کیست؟ این دو خودرو تقریبا در یک وزن هستند و تنها وزن اوروس کمی سبک تر است و ممکن است فکر کنید که پیروزی آسانی برای اوروس خواهد بود!

در زیر کاپوت اوروس،  یک موتور هشت سیلندر ۴ لیتری توئین توربو وجود دارد که می‌تواند ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند؛ اما گویا خودرو رقیب به خوبی لامبورگینی نیست! این شاسی بلند ممکن است دارای موتور ۴.۴ لیتر V۸ توئین توربو باشد اما تنها ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور قدرت دارد، که این همه ماجرا نیست و مزایای این خودرو تنها به اینجا ختم نمی شود، اوروس ۲۰۰ کیلوگرم سبک‌تر از X۶M است!

در کنار تمام این موارد باید گفت که BMW دارای برخی آپشن های ویژه است و یکی از آن ویژگی های خاص، سیستم راه اندازی EPIC است! اما سوال این است، کدام یک از این 2 موفق خواهند شد در این زمین پیست خیس برنده شود،  پیشنهاد می شود فیلم مسابقه را تماشا کنید و نتیجه را ببینید!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها