کد خبر : 66218

چرا مرسدس بنز EQB را دوست داریم؟

چرا مرسدس بنز EQB را دوست داریم؟

مرسدس بنز EQB 2023، خودرویی فوق لوکس از مرسدس بنز با ظاهری لاکچری که به تازگی رونمایی شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،اخیرا  مرسدس بنز به دنبال طراحی خودروهای برقی است و اکنون در نظر دارد مجموعه گسترده ای از خودروهای برقی را رونمایی و آنها را روانه بازار کند. یکی از این خودروهای برقی شیک،  EQB  است که بر اساس شاسی بلند کلاس GLB بنزینی ساخته خواهد شد.

این خودرو شاسی بلند را می توان به عنوان اولین کوپه EQA در زیربرند جدید EQ دانست که مجهز به یک پیشرانه تمام الکتریکی با حداقل ۲۲۱ اسب بخار قدرت است و  مانند  شاسی بلند کلاس GLB دارای یک کابین جادار است که در سراسر آن با مواد گران قیمت ارائه خواهد شد.

صندلی های این شاسی بلند سه ردیفه بسیار راحت طراحی شده است و بزرگسالان به راحتی می توانند در آن بنشینند. قطعات محرکه و باتری در EQB با EQA swoopier مشترک است.

EQB 2023؛ خودرویی فوق لوکس از مرسدس بنز با ظاهری لاکچری

اولین مدل از EQB ، بانام EQB۲۵۰ عرضه می شود که مجهز به موتور الکتریکی ۲۲۱ اسب بخاری خواهد بود. مدل دیگر از EQB ، مدل قدرتمندتر EQB۳۵۰ نیز خواهد بود. مرسدس تغییرات کمی روی کابین این شاسی بلند داده است که بیشتر بر اساس کلاس GLB خواهد بود.

EQB 2023؛ خودرویی فوق لوکس از مرسدس بنز با ظاهری لاکچری

 این خودرو شاسی بلند دارای پانل های درب زیبا، روکش چرم نرم و تزئینات فوق لوکس است که تمامی این موارد باعث شده کابین EQB  بسیار لوکس و جذاب باشد. EQB، مانند دیگر مدل‌های EQ، دارای ویژگی‌های داخلی زیبا است. مرسدس جدیدترین سیستم سرگرمی MBUX  را در داخل EQB به نمایش گذاشته است.

EQB 2023؛ خودرویی فوق لوکس از مرسدس بنز با ظاهری لاکچری

EQB همچنین دارای صفحه نمایش لمسی، فرمان صوتی و کنترل فرمان برای عملکرد‌های صوتی، ناوبری و سایر عملکرد‌های لوکس است.  ناوبری یک ویژگی را ارائه می‌دهد تا به رانندگان کمک کند تا ایستگاه‌های شارژ EV را راحت‌تر پیدا کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها