کد خبر : 65197

مشخصات سیتروئن C3 مدل 2021

مشخصات سیتروئن C3 مدل 2021

شرکت سیتروئن برای فیس لیفت کراس اوور ساب‌کامپکت خود طراحی ظاهری و امکان رفاهی جدیدی را در نظر گرفت.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فرانسوی سیتروئن برای مدل ۲۰۲۱ سیتروئن C۳ ایرکراس یک فیس لیفت را در نظر گرفت که به این خودرو نمای جلو و امکانات رفاهی جدیدی اضافه شده است. به روزرسانی‌های C۳ که اخیراً فیس لیفت شده است، کارایی آن را بهبود بخشیده است که یک امتیاز خوب برای آن به شمار می رود.

موتور PureTech ۱۱۰ نیز بهبود یافته و امکانات زیادی را در خود جای داده است. ویژگی های پیشرفته مدل به روز شده هنوز پابرجا هستند و نتیجه این است که یک سوپرمینی راحت، کاربردی و مقرون به صرفه تولید شده که دارای برخی از فناوری‌های مفید است. سیتروئن برای این خودرو موتور‌های بنزینی و دیزلی مختلفی را در نظر گرفته است؛ این پیشرانه‌ها شامل موتور ۱.۲ لیتری بنزینی توربو با دو قدرت ۱۱۰ و ۱۳۰ اسب بخار، موتور ۱.۵ لیتری دیزلی با قدرت ۱۱۰ اسب بخار و موتور ۱.۶ لیتری دیزلی با قدرت ۱۲۰ اسب بخار می‌شود.

مانند تمام واحد‌های ۱.۲ سیلندر توربوشارژر ۱.۲ لیتری سیتروئن، این خودرو دارای موتور متلاطم است (به لطف گشتاور ۲۰۵ نیوتن متری) به این معنی که عملکرد کافی ارائه می‌دهد، مخصوصاً با توجه به اینکه وزن این خودرو فقط ۱۰۹۰ کیلوگرم است. گیربکس استاندارد شش سرعته دستی ارائه می دهد که شتاب خیلی خوبی دارد. 

C۳ 2021؛ خودرویی کوچک اما همه کاره از سیتروئن!

مزیت بهره وری بهبود یافته و وزن کم این خودرو باعث شده که این مدل با ۵۰۲ مگاپیکسل، با انتشار دی اکسید کربن ۱۲۶ گرم در کیلومتر بسیار اقتصادی باشد، بنابراین هزینه‌های کارکرد آن بسیار مقرون به صرفه است.

C۳ 2021؛ خودرویی کوچک اما همه کاره از سیتروئن!

 همانطور که از یک خودرو برتر انتظار دارید سیتروئن دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، چراغ‌های جلو LED، کنترل آب و هوا، سنسور‌های پارک عقب، دوربین معکوس، سیستم اطلاعات و سرگرمی هفت اینچی و نه پانل جدید است که این سیستم سرگرمی شامل sat-nav، Apple CarPlay و Android Auto است، در حالی که فن آوری ایمنی مانند هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری مستقل به صورت استاندارد نصب شده است.

C۳ 2021؛ خودرویی کوچک اما همه کاره از سیتروئن!

C۳ همیشه بر راحتی تمرکز کرده است و هیچ تغییری ایجاد نشده است. این شاسی به آرامی ساخته شده است، C۳ با داشتن صندلی‌های Advanced Comfort نیز بیشتر از اینکه شما را هیجان زده کند، بیشتر روی cosseting متمرکز شده است. C۳ یک تجربه رانندگی کاملاً قابل قبول را ارائه می‌دهد. به اندازه فورد فیستا یا SEAT Ibiza سرگرم کننده نیست، اما واضح است که تلاش برای انجام آن شده است.

C۳ 2021؛ خودرویی کوچک اما همه کاره از سیتروئن!

 در مقایسه با محصول مدرنتر سوپرمنی‌ها، مانند رنو کلیوس و هیوندای i۲۰، سیتروئن C۳  کمی از نظر عملکردی عقب است اما هنوز هم انعطاف پذیری کافی را ارائه می‌دهد. در صندلی‌های عقب نیز فضای مناسبی وجود دارد، بنابراین C۳ با یک رویکرد عملی، انعطاف پذیری خوبی دارد گویی یک ماشین کوچک همه کاره است.

C۳ 2021؛ خودرویی کوچک اما همه کاره از سیتروئن!

سیتروئن همچنین می‌داند که خریداران سوپرمینی به سبک خود اهمیت می‌دهند، بنابراین C۳ با طراحی جلوی تازه‌تر که دارای شباهت خانوادگی در میان مدل‌های جدید C۴ و C۳ Aircross تجدید نظر شده است، از یک طراحی اصلاح شده برخوردار است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها