کد خبر : 64219

جدال دیدنی هوندا سیویک، تویوتا کرولا و مزدا 3 | فیلم

جدال دیدنی هوندا سیویک، تویوتا کرولا و مزدا 3 | فیلم

مسابقه‌ای دیدنی بین هوندا سیویک ۲۰۲۲، مزدا ۳ و تویوتا کرولا برگزار شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به راحتی می‌توان گفت که هوندا سیویک جدید از نظر طراحی جذابیت زیادی ندارد با این حال، نمی‌توان انکار کرد که مدل نسل یازدهم (هرچند اندک) از نظر میزان تولید انرژی بهبود یافته است. اما سوالی که پیش می آید این است که  آیا تعداد عملکرد‌های بهبود یافته کافی است تا Civic با رقبای بخش خود مسابقه داشته باشد؟

رقبایی که برای هوندا در نظر گرفته اند، مزدا ۳ و تویوتا کرولا است. برای مقایسه، مسابقه درگی توسط Throttle House برگزار شد، که در آن 3 خودرو مزدا 3، هوندا سیویک و تویوتا کرولا شرکت کردند. این خودروها دارای نسخه‌های برتر از سدان‌های جمع و جور در پیشرانه‌های چرخ جلو هستند. در حالی که سدان‌های حضور یافته مهیج‌ترین خودروهایی نیستند که در یک مسابقه درگ شرکت می کنند، اما مقایسه بین هوندا و مزدا بیشترین علاقه را داشته است. 

هوندا سیویک ۲۰۲۲ Touring از یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند که ۱۸۰ اسب بخار قدرت (۱۳۴ کیلووات) و ۱۷۷ پوند فوت (۲۴۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. البته این با CVT جفت شده است، که هوندا ادعا می‌کند از قبل بهبود یافته است.

هوندا سیویک 2022 با مزدا 3 و کرولا مسابقه داد + فیلم

از طرف دیگر، مزدا ۳ مجهز به موتور ۲.۰ لیتری است که ۱۸۶ اسب بخار (۱۳۹ کیلووات) و ۱۸۶ پوند فوت (۲۵۲ نیوتن متر) را تولید می‌کند. گرچه قدرت آن از Civic قدرتمندتر است، اما دارای جعبه دنده مبدل گشتاور نسبتاً اسپرت تری نیز است.

لازم به ذکر است که از مزدا ۳ توربوشارژ برای این مسابقه درگ استفاده نشده است، زیرا این خودرو را به یک برنده فراری برای این نوع مسابقات تبدیل می‌کند. ما به شما اجازه می‌دهیم ویدیوی زیر را  مشاهده کنید تا ببینید کدام یک در مسابقه برنده شده اند.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها