کد خبر : 63468

نگاهی به جگوار F-Type مدل 2022 | آخرین V8 گربه وحشی

نگاهی به جگوار F-Type مدل 2022 | آخرین V8 گربه وحشی

جگوار به دنبال این است که خودرو F-Type را ساده سازی و فقط موتور‌های V-۸ تولید کند.در حال حاضر موتورهای V-۶ چهار سیلندر توربوشارژ و سوپرشارژ در دسترس نیست. مدل پایه جدید مجهز به سوپرشارژ V-۸ با قدرت ۴۴۴ اسب بخار است در حالی که F-Type R هنوز از نسخه ۵۷۵ اسب بخار استفاده می‌کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جگوار به دنبال این است که خودرو F-Type را ساده سازی و فقط موتور‌های V-۸ تولید کند.در حال حاضر موتورهای V-۶ چهار سیلندر توربوشارژ و سوپرشارژ در دسترس نیست. مدل پایه جدید مجهز به سوپرشارژ V-۸ با قدرت ۴۴۴ اسب بخار است در حالی که F-Type R هنوز از نسخه ۵۷۵ اسب بخار استفاده می‌کند.

جگوار  F-Type ۲۰۲۲  هم اکنون برای سفارش در دسترس است و با قیمت 71.050 دلار در ماه آینده وارد بازار می‌شود. جگوار اکنون قصد دارد تولید موتور‌های چهار و شش سیلندر F-Type را متوقف کند و تنها موتور V-۸ تولید کند. 

اکنون این خودرو از دو مدل تشکیل شده است، یک مدل جدید P۴۵۰ و مدل R که ماه آینده به فروش می‌رسند. متأسفانه، این حرکت باعث می‌شود ورودی خودروی اسپرت جگوار ۸۳۰۰ دلار گرانتر شود. F-Type P۴۵۰ به صورت کوپه یا کانورتیبل با درایو عقب یا چهار چرخ در دسترس است.

2022 جگوار F-Type فقط V-8 می رود

۵.۰ لیتری V-۸ سوپرشارژ آن ۴۴۴ اسب بخار قدرت و ۴۲۸ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. جگوار ادعا می‌کند که هر دو مدل محرک عقب و چهار چرخ متحرک با حداکثر سرعت 284 کیلومتر در ساعت در ۴.۴ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. F-Type R هنوز هم از موتور سوپرشارژ ۵.۰ لیتری V-۸ با ۵۷۵ اسب بخار قدرت با پیشرانه تمام چرخ استفاده می‌کند و در تست در ۳.۵ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر  بر ساعت در مسیر رسیدن به یک چهارم کیلومتر ۱۱.۷ ثانیه با سرعت 194 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

2022 جگوار F-Type فقط V-8 می رود

مدل‌های پایه مجهز به چرخ‌های ۲۰ اینچی، ترمز‌های عقب بزرگتر و سیستم اگزوز فعال هستند. مدل‌های چهار چرخ محرک که R-Dynamic نامگذاری شده اند دارای تریم مشکی براق و چرخ‌های منحصر به فردی هستند. آن‌ها در ۱۱ رنگ خارجی در دسترس هستند و حتی بیشتر از جگوار's Special Vehicle Operations (SVO) موجود است.

2022 جگوار F-Type فقط V-8 می رود

جگوار F-Type ۲۰۲۲ هم اکنون با قیمت ۷۱.۰۵۰ دلار برای P۴۵۰ کوپه با چرخ محرک عقب و ۸۱.۰۵۰ دلار برای تمام چرخ متحرک R-Dynamic کوپه در دسترس است. قیمت اولیه F-Type R با ۱۰۴، ۳۵۰ دلار ثابت خواهد ماند.

2022 جگوار F-Type فقط V-8 می رود

 

 
 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها