کد خبر : 5748

لیفان X70 چه مشخصاتی دارد؟ + فیلم

لیفان X70 چه مشخصاتی دارد؟ + فیلم

تیزر رسمی لیفان X70 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو در آینده نزدیک در بازار ایران عرضه می شود و خریداران می توانند آن را سفارش دهند.

به گزارش خودروتک، شرکت خودروسازان بم در حال تست فنی لیفان X70 برای عرضه این کراس اوور در بازار ایران است. در صورتی که آزمایش ها با موفقیت انجام شود، این خودرو وارد خط تولید این شرکت می شود.

ابعاد خودروی لیفان ایکس 70 به 1715 × 1820 × 4390 میلی متر می رسد که در مقایسه با لیفان X60 بزرگتر است. فاصله دو محور چرخ های این خودرو برابر با 2610 میلی متر بوده که فضای مناسبی را برای سرنشینان به همراه دارد. وزن این خودرو در محدوده 1760 تا 1790 کیلوگرم قرار دارد (با توجه به گیربکس).

بر اساس اعلام شرکت لیفان، حداکثر سرعت این خودرو به 175 کیلومتر بر ساعت می رسد و مصرف سوخت ترکیبی آن برابر با 7.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این خودرو قادر به حمل 5 سرنشین است.

لیفان X70 به یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 2.0 لیتر مجهز شده است. حداکثر قدرت تولیدی این موتور به 140 اسب بخار می رسد و گشتاور تولیدی آن نیز برابر با 185 نیوتون متر است.

لیفان ایکس 70

در حالی که این خودرو در دو نسخه مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی و خودکار CVT به فروش می رسد، شرکت خودروسازان بم قصد دارد لیفان ایکس 70 را با گیربکس CVT در بازار ایران به فروش برساند.

شرکت لیفان برای این خودرو ترمزهای جلو و عقب دیسکی در نظر گرفته است. لیفان این خودرو را مجهز به رینگ های 17 اینچی جلو و 18 اینچی عقب تولید کرده است.

این خودرو در کابین خود به یک نمایشگر مجهز شده و همچنین از کروز کنترل بهره می برد. لیفان ایکس ۷۰ دارای سانروف و سیستم فرمان هیدرولیکی است. آینه های جانبی این کراس اوور به صورت برقی قابل تنظیم است.

لیفان برای این خودرو سیستم تعلیق جلوی مک فرسون و سیستم تعلیق عقب مولتی لینک (چند میله ای) در نظر گرفته است. در حال حاضر قیمت این خودرو از سوی خودروسازان بم مشخص نشده است.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها